Guerrieri "Pablo"

I Remi sò un magazinu di nutrizi per u corpu umanu. Qualchese di e so variità sò u potassiu, l'acidu folicu più impurtante, è di a vitamina C. A fugliale di mancanza hè un effettu favorevule à u sistema digestivu è rinforza u sistema immune. In più di i culturi di u raziu, i foglie di i pianti ghjovani sò ancu usati in cucina. Hanu dinò assai elementi utili, cum'è calcium, beta-carotene è iron. Una di e varietà più famosa entre i ghjurnoghlius hè a "Ghjuvantu". A più nantu à sta varietà è e so funzioni, avemu da parlà in stu articulu.

Beet "Pablo F1" hè un hibridu di a cumpagnia neerlandesa Bejo Zaden. A varietà hè mediu primu cun u crescenu in crescita di a cose è hè cunsideratu unu di i megliu per l'oghje. Hà capitu da una cumminazione di u gustu è di a qualità di rooting. Ancu in l'invernu, dopu uni pochi di mesi da l'epica di a racolta, a pappaccia di questa variità ùn cambia u so gustu è ùn hà micca degratu.

Carattiristichi di l'articulu "Pablo F1"

Stu hibridu hè medium-early. Questa carateristica di u pitroliu pianu faciule adattatu per u siveramentu in i regions friddi, perchè a razza hà avutu u tempu di furmarià durante u periodu cálido ancu in i regione septentrionale. Da u mumentu di i primi rimeri à a migliurà di a frutta piglià circa 80 ghjorni. A stagione di u crescenu in tuttu hè di 100-110 ghjorni. Rosette falla medium size è tenenu una pusizioni verticale.

Description of the appearance of beetroot "Pablo F1"

Apparenza - questu ùn hè micca l'ultimu aspettu, grazi à quale stu hibridu hè cusì popularu à i ghjardinini moderni. Infatti, a description of the beetroot "Pablo" ferma assai tentazione. E maiò grande è uniforme in talla, i razzi cose cù una robba fina è una cuda petite sò una forma ronda regularmente. À u cuteddu, u «Pabulu» è «pitufi» hè un culore rougattu, ùn sò micca divizzioni d'arcu. U pesu di a razzi dla razza rimessa pò piglià 180 g, ma di u promediu hè di circa 110 g. A foglia di u folla posseddi un grandu tamantu, una forma ovale è un rippulu ondulatu.

Peculiarità di cultivazioni di "f1 PF Pablo"

E semitiche di questu hibridu sò più prudutti nantu à un terrenu calmu è ricchiertu in canna à una distanza di 30 cm l'una di l'altru. A prufundezza di a simenza hè di circa 2 cm da media. «Pablo» hè una cultura ideali per u cunsumu frescu, per a trasfurmazioni, per almacenamentu longu è ancu per i prudutti beam.

Una altra qualità positiva impurtante di u hibridu hè a so resistenza à a cirurosporosa è di armata. U vultà di i razzi d'addiventà cù a radicali o scabanu sò improbabile.