Veigela - rifughju per l'inguernu

I pianificanti Termofilicani deve esse protetti à l'invernu. Eccu l'arbureti Weigel. Dopu tuttu, a so patria hè u territoriu di l'Asia orientale, induve a temperatura annu medievale hè assai più altu ch'è d'Europa. S'ellu ùn hè fattu micca, l'arbulu stessu pò esse micca persu, ma a fiore sarà più tardi.

Cumu preparatori un wigel per l'inguernu, per apprezzà u so fiori in a primavera, avemu dicu in stu articulu.

Cumu mantene a wiener in invierno?

Per fugliale di cacciadore chì ùn eranu micca fugliale, hè necessariu di fà un babbuatu adattatu per u mercatu di l'inguernu. L'attività chì deve esse necessariu in u vaghjimu sò più dipende di u tipu d'arbusto è i cundizioni climatichi di a regione induve vive.

In un rifughju particularmente attente à l'inguernu, avemu bisognu di un Weigel core, un giardinu di Weygel, un Híbrido Weygel è un Veigel Giappone, perchè ùn sò micca resistenti à scatte, perchè vènenu da e latitudini più australi di l'Asia. À quellu tempu, qualchì qualificazioni cum'è u Weygel tempio, Veigel chì fiorite è Veigel Middendorf necessitava un refugiu più moderatu.

In i paesi australiani di l'Europa, nantu à a costa di u Mar Negro, è in i rigioni miridiani di a Russia, u puderà pò invensione senza una tappe speziale. L'arbusto fussi abbastanza per falla un munimentu di terra per u zuccadoru circa 20 cm in altitudine, è cusì sta zona hè devota cubbia cun un fasciu è manure decaying. Questu modu di preparazione per l'inguernu hè adattatu solu per i culturi adulti, i ghjovani avemu bisognu di tutte e regule.

Alloghju di e strisce per l'inguernu

Per cumprà e prupositu di l'arbulu per l'inguernu pò esse diversi modi.

U primu mètudu - secondu l'aria

  1. Da i barbi di lignu stacchiananu u bastimentu. U so magnitudini deve cuntribuisce à l'altitudine è u diametru di l'arbulu.
  2. L'aghjustatu più ghjustu da u mercatu, è poi l'impruta cù un material respiratorju respiratorju (lutrasil o spunbond).
  3. U voidu furmatu in u quadru hè in pienu di foglie seques o rami di ghisa.
  4. Scopre dinò struttura cù un film di polietileno. Per impediscenu di sopra, avemu pressu l'eddi cun pezzi.

U 2 u metudu hè u primu

  1. Oghje tutti i rami di u veygel cun una corda.
  2. Stelm vicinu à questu nantu à u terrenu u materiale insulating (spruce lapnik, foglie sece, burlap, etc.).
  3. Dopu ci pusonu e rami cunnessi, è po arreti solu cù grappi di metalli.
  4. Cubba culurita cù un corrente. Pudete piglià u stessu lapeka o fogli, chì era usatu per cuprarà a terra.
  5. In l'ultimu risorse, avemu copre cù materiale impermeabilizante. Per questu scopu, un tessulu di tavulinu, film di polietileniu o corsi di feltru hè perfettu.

U più cunghjiliadoru per u carrettu hè a neva, ma da chì hè assai diffìficu di prevede a so perdita, hè megliu di cunfurmà è di fà u ramu liberu da a ghiaczione.

Tips per preparà e carri in invierno

Ùn pudete micca trimmarà i rami di i vegeti in u vaghjimu, quandu si preparanu l'invierno. Hè fattu solu in l'estiu, immediatamenti dopu à vultiscia.

A salvatoghja pò esse adupratu solu in u tempu secondu, hè megliu postu chì a strata hè una constant minus temperature d'ambienti, è u pianu serà friquatu è seccu. Per quessa, dopu à a chiuvità è a nevicata, u travagliu ùn si faci micca fatta, per via di a pianta in invernu pò esse stampatu, o sviluppà e malatie fungi.

I materiali per u sustegnu sò scelti in tale manera chì a pianta ùn pò mancu l'umidità, ma à u stessu tempu hà avutu accessu à l'aria. Sì i pagani sò stati pisati da e vegli, ci vole à esse sbulitatu sottu. In i casi chì e branche anu sempri folioli, u refuggiu ghjè cun elli.

Per annunzià a resistenza di a ghjustizia di i vegli, in u principiu di settembre hè necessariu aghjunghje l'altru di fosfate-potassiu sottu à u ramu.

Un rifughju bè fugliale per l'affucare per l'inguernu l'aiutà di soprappi u fretu friddu.