Porra - cultivazioni

Porec hè una pianta erbaiani anni, un parente di a cipolla di u solitu, chì pò esse cunsatte à ogni mumentu di l'annu. U so tronu pò esse cunnannatu in una cipolla. Perchè i porcu cuntenenu una gran quantità di carotene è vitamina C, ponu esse chjamatu un pruduttu dieteticu. Per sapè in cultu i porra addiziunate, leghjite l \ 'infurmazione di e funzioni di e so tecniche agricula.

Porcedu: cultivazioni, piantini è cura

A cipuleria sò u longu pezzu di vegetazione (circa 6-7 mesi), per piace i pezzi pezzi cù i pianti hè preferibile.

U cultivatu di porcu da e crescenu principià à a fine di marzu. Per quessa, i zoni sò deve esse preparati: duveranu esse imbullati in acqua calda (30 gradi) per trè ghjorni. In questu casu, l'acqua deve esse cambiatu pericamenti. Allora i sereveni esse stati manteni in un locu caldu frà i capigli di serradiu piendu. Tali manipulazioni aiutanu à assicurà chì e zocca ascenderà più veloce.

Prima di inizià a potazione di purcelli chì avete bisognu di preparà caratteri per piantini. Comu primu, una terra soddy con humus o esfagnum peat hè adattatu.

Per i graneddi di simminzioni, facenu suluzioni à una distanza di 5 cm. Un casu cuntene 2-3 grammi di semen. Sò chjusu per una prufundità di micca più di un centimetru. Dopu a sembra, u pianu hè cumprattatu è regratu. Aduprate, e piante da manghjà a mantene l'upertu u livellu di temperatura (20-25 gradi). Una volta sviluppata, a temperatura hè ridutta à 10 gradi. Aiutra in u ghjornu, a temperatura di l'aire hè di 15-18 gradi è di notte - 6-10 gradi.

Duranti u crescita di a piantina, hè alimentatu duie volte cù una mistura di fertilizzanti minerali, cunsistenti di superfosfattu, urea è di cloruri di potassu.

In i zoni anch'ellu hè necessariu diluisce e piantini chì a distanza da u filu ùn hè micca menu di 2 centimetri.

I mudiculate di e zerri magliate averebbe ripigliu regu.

Circa una simana prima di l'atterrissimu di i porra in a pianta aperta, a pianta deve esse temperatu. Per fà quì, reduce l'acqua, reduce a temperatura in l'abitazione, induve a cipudazioni sò cultivati. Ùn hè micca superflante per piglià cunfitturi cù e pianti di terra.

Pezzenti in legnu in terra aperta in prima di maghju. Da u mumentu di a sementa di pusterità, deve circà dui mesi. Dopu stu tempu a pianta era digià forti forti: hà un sistema rotudu solidu, quattru blocchi ben sviluppati è alcuni alcuna di 20 centimetri.

Plantu deve esse in una parti di u locu luminoso, perchè in l'ombra ch'ellu sughjurnate male.

Quandu si piantava muddi in un locu perpetu, hè impurtante di observà un schema di dui linea, chì significa chì si prustesi à rivolta à una distanza di 10 cm l'una di l'altru, è trà e fila - almenu 30 cm.

Comu a cura di u peccatu dopu a chiantà?

U porcu sò una pianta senza pretensione. Dunque, ancu i principianti pò inizià a crescente. In ogni casu, dopu chì avete postu i pianti in a pianta aperta, averge deve esse pigliatu per assicurà chì u peccatu crece forte è savuroso. Cuscenza per ellu hè questu segiu:

Quandu si pò pulisce u lettu?

A cipolla pò esse pulita in ogni mumentu quantu bisognu. Pudete colpinga finu à a cascata. Dopu a colti hè recullatu a pianta hà bisognu à cutà a folla danucata, prune l'arragbi à un centimetru duru. I casci sò tagliati da un terzu. Suggerimenti i purcelli più megliu in u frettu à una temperatura di +2 gradi. In fronte, i porra si deve esaminatu in film di polietileno. Allora sarà più almacenatu è ùn perderà micca e so propietariu utili.

U crescente è cura di u porecciu hè simplicemente bellu. E se meetu tutti i cundizioni per u so crescita com'è u risultatu, ùn sarete micca solu un gustoso, ma ancu un pruduttu utile, chì hè una fonte addiziunaria di vitamini.