Cù que toghe calzetti di cuoio?

A vera tradizione di ogni stagione hè tutte di curtite di donna. Hè diventatu una parte indispensabile di u vestidore di qualsiasi ragazzo chì piace à combine in u so stile una piccula roccia cù altre imagine.

Reguli semprici per a creazione d'una imatge cù calzetti di cazzo in moda

Hè assai impurtante di sceglie i partiti dritti di l'imaghja cusì corpu per quessa, quelli shorts ùn vede micca vulgari. A maiò parte di vende quellu di scelta di quelli mudelli di curtite chì sò un pochu chjude è ùn si sò micca stallati à a perna, sopratuttu cù i so peri ùn sò micca cuscieli. Fate bè cù curtite è longu. U benefiziu di questu cosa in fronte di una mini-fala hè chì hè più faciule è più liberu di trasfurmà.

Beautiful combinations

Li cortini sò un saccu di qualunqui tempi, cusì fighjenu a combinazione di curti di corta.

In quantu à l'outerwear, sti pantaloni stanu aggrancati bè cù una capanna di coghju o una capedda di pilami. E stile assai stylish sò cumpatate cù i ghjuvelli è i collaguetti, in particulari u coppiu assai. Rimartamenti adattati è ponti, preferibbilmente una camisa monofona è rigora. Ddi belli, sti pantaloni stanu bè cù pantimediasi, cum'è visualmente slash the legs.

In u tastu di i scarpi, in 2013, i pantaloni di cuddaru sò in moda per vèstinu cù i stivali altri classificate chì pò esse culore o suede, in quantu à botta d'altro è scatula. Hè cresce chì ùn avete micca toccu cun l'ugg boots, cum'è l'stili di sti dui cose ùn simpatica micca.

Una versione maravigghata di l'imagine serà una camicia bianca nurmale, vistutu cù shorts, botta d'argentu e necessariamente bè.

L'altru opzione pò esse a cima in a forma di un ghjudicadori solte, i scarpi - boots classifiche altri senza un timore .

Una cumminazione di such shorts è cù una cammisa in a gaiola, chì aiutanu à cumpensà a stampa rock'n'roll.

Cusì, l'scelta hè a tòia, i cumminzioni cù u curtzi di corta sò solu assai, u principale hè di sceglie l'imagine curretta è micca da scurdà di e caratteristiche di a vostra figura.