Cumu triccò una zucca da Dantela?

A più reculsa, un novu, interessanti è pocu spiciale Alizee Dantela appareva nantu à e stile di e magazzini. À u primu sguardu, pudete capiscenu chì questu filamentu hè assai diffirenti da i filamenti simpliche chì sò spessu trovanu, per quessa, prudutti di qualchì sete pò esse faciatu assai uriginali, a diversità altri. U filu di Alizee Dantela hè spessu usatu per fasi scarpi, cose spuriati, spessu facianu di faldi di i zitelli, vestiti spuntati di luci, sacchetti di crochet di croit, panurama lucali, ma u pruduttu più chjamatu di stu filu hè un scarpa in legnu.

Scarf made of yarn Alizee Dantela

A bufanda di Dantela ferma assai ricca è ricca, hè perfetta per esse sia sottu un capeddu rinu, è sottu una ghjillica di giovane chjaru, aghjunghje à u vestitu di primavera . Malgradu a so apulia complicata è confusing, un sciarzu ghjuleghjule hè più faciule ch'è ùn puderebbenu avè prima vista, questu hè ancu pussibile per u novu averebbi. U tempu di tagliu una sciarpa ùn piglià micca assai, micca più di una ora, ma un crochet quì hè difficiuli di fà. Comu strumentu d'aghjillu, assai anu utilizatu un parlante, pin è altri servizi, piglià e ruscelli spartiti di i zitelli per u sughjettu. A cunvenzione di u rachette hè chì ogni loop serà nantu à un denti distinto, i loidi ùn seranu micca cunfunditi cun l'altri, furzendu u travagliu. Nantu à a rakes avemu un patronu nantu à u palmu di a manu, pudete ancu visualmente capiscenu cumu circà u questu ciculu.

Per fà u sceccu di una bufanda Dantela di medju sanu, avemu solu bisognu di un calcariu di filatu, u rachet di criatura è u ganchera di crochet di qualchi grandu.

Una scarpi di Dantela

  1. Per fà u travagliu, rinviate u filu. Allora pigliemu e ruscelli di i zitelli è in ogni rachetu di rachetteremu avemu aduprate un filu di filatu, questu seranu u principiu di fà una bufalce di Dantela.
  2. Da u parte incorrectu, avemu sta tipu di ciclu.
  3. In u listessu modu, puderemu scrivele a siconda fila di a rakes. Cogghiamu attentu à u fattu chì avemu puntatu solu in a parti di u fronte, per questu pruvemu a sparà di triccò cumu accertamente possibbili per ùn micca per complicà l'travagliu.
  4. Avà, nantu à u passaghju incorrectu, avemu dui filieri di filamenti.
  5. Dopu avè avemu scritte dui fille di loops nantu à i denti, avvishà direttamentu à u prucessu di tela di u bufanu. Utilizà u ganciu anu u ciculu di a prima fila.
  6. Allora pigliammu u ciclu di a prima fila in u ganficu in u ciclu di a siconda fila.
  7. Ora l'avemu cacciatu da u ganciu, dopu chì un ligatu attaccata di a secunna fila ferma nantu à a tine di u rake.
  8. Cusì aghjustemu tutta a prima fila.
  9. In seguitu, seguitamu a puntà di a stessa manera, aghjustemu a terza fila di loops è l'attaccà, dopu a quarta è cusì, finu à ottene u longu dumandatu. Eccu ciò chì vinìanu vinti filas.
  10. Dopu avè alcuni a durazione necessaria, o dopu avè ottinutu à a fine di u peccatu di filatu, avemu bisognu di chjude l'apicultori. Per fà quessa, aghjustemu u ciclu da a prima pucca versu u sicondu denti.
  11. Facemu dui loops nantu à u sicondu denti, cum'è noi chì avemu fattu prima.
  12. Allora aghjustemu u ciclu in a prublema vicinu à un diluccu postu.
  13. Puderete sguassate l'ultimu ciclu da u rachetu è vincenu un corpu forte, stu sciarfu mùsica da Dantela hè prestu.

Tuttu ciò chì hè abbandunatu per fà hè chjude u resto di u filatu. Avemu una cura particulari à u fattu chì ci sò viscose in u filu di Dantela, u nuddu pò facilità unse, per chì hè megliu per fà un nuddu addiu solu per u casu. Allora vi ricumandemu di rinfriscà a sciarlu per ch'ellu aghjunghje a forma finali. Hè tuttu, arricumenu issa u risultatu di a nostra creatività.