Plaid di i pompomi cun e so mani

Sì avete una purtà per esse decisione ciò chì hè megliu di piglià cum'è un rigalu per u nascita di un zitellu , puderete avè pensatu à fàllu sè stessu, per esempiu, una plaid di pompomelli. Questu hè un pruduttu assai bonu è multifunzionale, perchè hè sicuru per piace u zitellu è i so genitori. In questu articulu sarete acquisto cù u master classificatu nantu à e raggiunità di i pompomi.

MK - cumu fà una plaidata di culore di pompomelli?

Pigliarete:

Curà di travagliu:

  1. Da i pezzi di lignu, avemu sfacciatu un corpu di a taglia chì vulete fà una rugna. Pò esse un quadru o forma rectangulari. In tuttu u perimetru, avemu untughjami in un angelo à una distanza di 4-5 cm.
  2. Pigliemu u filu di culore biancu è l'attaccà a fini à u primu unghje in a parti suprema di u quadru. A minùsima, avemu catturà a prima è a siconda d'unghie è l'arrepià. Cci avemu avè principiatu u filu per u sicondu è u terzu è seguità per andà. In u stessu, pudemu tramutà u filamentu prima chì righjunghja u cantonu di u quadru. In u futuru, per quessa, tutti i fili verticale deve esse realizatu.
  3. Per andà in i fille horizontale, à a cantina di u quadru, aghjustà u filu cum'è mostra in a stampa. I vertii di filamenti di filatu sò rivulati in u listessu modu cum'è scritte n punt N. 2.
  4. U rivoluzione hè ripetuta da tanti volte chì in ogni fila ci sò 20 filamenti, duie horizontale è verticamenti.
  5. Dopu piglià u filu rosa è ralegra in u listessu modu da u biancu, facennu 20-30 strata. Da questu ammontu dependerà di a tassa di i futori pompomici.
  6. In i posti induve si intrecetta a filetta verticale è u horizontal, tutti i fille sò stati cunnessi. Per fà quessa, tagliate i segmenti di 7-10 cm, è tandu piglià u filatu dighjustu è fà un corpu. Hè necessariu aghjà cun forza assai, perchè più tardi ùn sò micca untied durante l'operazione.
  7. Dopu chì tutte e nodule sò state fatte, piglià e to scissors è tagliate à mezu à i dui nodi. Questu hè fattu solu cù filu chjardu (chistu hè 20-30 filamenti). Dopu chì e quattru stringi sò stati chjappi in u nuddu, i punti finale ghjustu sò alliniati in modu chì un pompomu bonu hè acquistatu. Per assicurarà chì a rugitu hè stindatu cusì, seguità u perimetru tutale per abbandunà a last row of nodes uncut.
  8. L'ultimu passu à fà una plaid di pompomelli hè di creà una farraia. Per fà quì, cortà in u mità chì parte di u filu chì era stomacu à dui ligne.
  9. A plaid hè prestu.

Questu pruduttu stessu hè cusì bè, perchè u zitellu hà imbulighjatu, serà bè cumu cunfortu. Se vulete calenderu, pudete cose un piuvitore di u tagliu appropritatu da ellu.

Per aduttà a plaid resultante da i pompò, puderete, prima di sguassà di u quadru, stendi nantu à e tàchju di una cinta satinata larga, incù a culore di u filu o sceltu per indicà u sessu di u zitellu.

Quandu femu una plaid di pompomusari cù i nostri mani, hè solu di u desideriu di l'esebercu per esse monocromu o multicolore. In u primu casu, solu un culore hè ferita in u quadru di u filu, è in u sicondu casu, hè diffirenti.

Pudete ancu crià un simpaticu appughjatu nantu à questu. Per questu, sarà bisognu di corpu i pompomaggi di un altru culore in l'intersezzione di i filamenti in i posti rivoluti. Per fà una bella fotografia, primu duverà u so scummentu di u disegnu, in quale per calculà, chì culore deve esse.

Se ùn pò micca dedicate tantu tempu per fà una manta di pom-poms per i culpiti novi, pudete piglià una manta di zitrone è trimma cù i spiculi cù pompomuni ready-made. Saldarà assai cute è necessariu serà piacevule à u zitellu.