Mascara per dorme cù i vostri mani

Hè bellu di svegliare in a mattina, beni riposu è ripusatu. Ma ùn solu esse cumpiimentu, perchè in qualse manera ùn sia micca duratu a notte prima. Pudete esse disturbatu da un luce di luna chjaru è di una luci di notte pè u zitellu, o forsi i primi raghji di u sole ùn permettenu micca di dorme una ora o duie. Inoltre, ci sò casi quandu pudete piglià un sunnicinu in u trasportu o in u ghjornu in l'aire frescu, cumu l'oghji di l'uttori di l'estiu. In quessi situazione, una mascara d'ocularse per u sonnu sarà insubituìbbili.

Oghje, i magazzini furniscenu una gran varietà di prudutti di stu tipu - da simplicità in forma, mocchiani, di versione di culleghju cù culori intricati. Ma ùn hè micca cusì difficiule di fà maschi originali per dorme cù i vostri mani.

Cumu fà una mascara per u sonnu?

Prima, preparanu tuttu ciò chì avete bisognu per chì in u travagliu ùn avete micca esse distractatu in circerca di a parti ghjuste. Basta l'addumanta compone di trè pilami di tela. U capu internu, chì serà in cuntattu cù a pelle di a fàccia, deve esse fatta di un materiale naturali. Chistu pò esse franchettu, u cotonu o chintz.

Per u forru internu, chì hè rispunsevule per a dulcezza di u pruduttu tutale, perchè serebbe sperientu còmicu cù l'usu di a so mascara, in solitu usà sintepon. Pudete aduprà in una o più stati, sicondu a to brama. L'scelta di materiale per l'esternu di a mascara ùn hè micca più impurtante da u puntu di vista di cunfortione, perchè in questa materia pudete esse guidata puramente da i vostri preferenzi per ogni culore, mudelli, mudelli, etc. Dà vintu à a vostra imaginazione. E in stu casu usamu un tela satinatu cù una cuddana di lace.

Allora, possu una classa maestra, cumu fà una mani per u sonnu.

1. Avemu digià chjamatu trè tippi di materiale (cuttuni, sintepon, satin) è u cordone per u decoru. Fatemu appruntate un altru: una macchina, una carta di carta, tesistenti, pins, filamenti, piene di slanting e una bandella elastica.

2. Per noi di ottene una maschera sìmula è simmettica per u sonnu, u mudellu duverà esse stampatu prima nantu à u paper.

Avà cutatu, appiecà à u teatru è scriva. Tessuto fold in the following order: cotton, sintepon, satin, lace.

3. Fixemu i capiglioli cù i pins è stitch.

4. Culti alla tissutu eccessivu.

5. À u bordu di a maschera corse l'oblicuo bake.

6. Facemu una banda elastica. Per fà questu, misure 80cm di cocchji è pranzià mette a migità, cusì cusì.

7. In u fruttu ferite curreghja l'elàsticu (circa 30cm) è cose nantu à a mascara.

8. Dopu avemu dicucatu cù l'arcu di u stessu casu è una bella maschera dolce per u sughjornu hè prestu.