Comu guariscenà un corpu cù u zitellu in casa?

In ocasioni, i zitelli i malati, chì hè sempre tristi. Succe chì un zitellu pò stà malatu dopu una ipotermia banale. I sintomi di un friddu ùn ponu esse cunfunditi micca di qualcosa cosa: un corpu cù uceanu, l'ùacchi, a debule è a temperatura moderada. Coryza in un zitellu pò esse guarita in casa è visitendu l'hospitalu. Se avete fattu a decisione di trattà in casa cù mezzi improvisi, uttene unepochi cunsiglii.

Rè di a medicina tradiziunale

A data, ci sò assai modi per curing un risuernu in un pezzu di ricordu i zitelli , mentre chì minimamente esse l'organu per effetti dannu:

  1. Calumine. Se u zitellu hè immobiliatu, pigliate e misure per calà i so peri. Per fà questu, vistinu i migghiori di i calcutti, avè avutu pochi un pezzu di mustarda in elli, o scaccià una reta di iodine à i pedi. Cù u primu mètudu duverete bisognu, perchè in parechji figlioli, pò causà vermiglius. Inoltre, hè cunsigliu per calenderà i sinus nasali, attaccati à un oghjettu cibo dura o un salinu bien calatu, sottumenda à una schietta di ragù. In quellu di e proposte opcions, deveru bisogna chì u zitellu ùn era micca bruciatu.
  2. Gota in u nasu. U più cumuni sò cullini, stati cotti nantu à u zucchinu di zucca o l'agliu. Hè diluita cù acqua caldi è furiu in una ratio di 1:20 è infundia un batti giganti in tutti i passageri nasali 3 volte à ghjornu. Curà u nostru pezzu di u zitellu in a casa pò esse menu è un metu più amatu. Per fà questu, utilizate zuccheraghju di zanachjaru ricchiertu, diluting cù l'acqua furiata in una ratio di 1:10 è scrutintu in ogni nippa per 3-6 beie 5-7 volta per ghjornu.

Cundu à un incontru parli in casa, aiuta è infundit una solu sulfonica in u nasu, chì pò esse preparatu dissolvi una cullizzioni di sal di frutti in 100 grammi di calde acqua foglia. U regimi di trattamentu hè appiicatu u listessu chì in u casu di zoppa.

Cusì, pudete trattà un friddu in casa. In ogni casu, siddu ùn passanu nanzà di trè ghjorni, hè megliu visità u duttore per chì a rinitis ùn hè micca diventata in rinitis crònica .