Leucocyte - a norma in i zitelli

A norma in u sangue di i celi bianchi (leukocytes) in i zitelli hè variate, è varieghja cù i so crisciuti. Per esempiu, se a norma per adulti hè di 4-8,8х109 / l, da ghjente per i zitelli este indicatore hè più altu. In i zitelli, u nivellu di leucociti sò generalmente 9.2-13.8 × 109 / l, è in i zitelli di 3 anni di età - 6-17 × 109 / l. Per 10 anni, a norma di i leucociti in i zitelli d'usu da a tavula hè 6.1-11.4 × 109 / l.

Perchè ciò chì cambia in u nivellu di leucociti in i zitelli?

In ogni tipu di malatie, per esse bacteriale, virali o allergii, u corpu reaghjula per cambià u numaru di leucociti in u sangue. Hè per quessa, se u cuntenutu di leucocitie in u sangue di un zitellu hè più altu di u normale, questu hè chì indetta a prisenza di un prucessu infjammatori in u zitellu.

Spessu, u fenomenu otuu pò ancu esse osservatu, quandu u cantu di u sangue di u sangue di u zitellu hè sottu u normale. Questa permette di cuncludi chì u zitellu hà rimessu à l'immunità. Questu hè spessu osservatu in a presenza di una malatia crònica in u corpu, chì guverna à una disturbazione di u sistema immune.

Hè assai impurtante per stabilisce a ragiunà chì u cuntenutu di leucociti in u sangue di u zitellu hà superatu a norma. Per questu usu, sò prescritti mètudi di furmazione di furmazione di a ricerca. Inoltre, dopu à un tempu chì u prucessu di sangue hè resubmessu.

Chì pò evidenza a presenza di i ciliuri bianchi in l'urina di u zitellu?

Nurmalmentu, i sangue bianchi in l'orina di u zitellu ùn anu mancatu. In ogni casu, a so presenza petite hè permessa. Allora in i zitelli in l'urina hè stata permessa a presenza di micca di più di 10 leucociti, è in i carusi - micca più di 7. Above esse l'indicatori indicanu a prisenza di a malatia in u corpu, a maiò parte di a infruenza di l'urinariu, ancu di l'organi di u sistema urinariu. Allora sta virsioni di a norme hè osservatu cù a peleonefritis.

Cusì, sapendu quale nurmale di leucociti in u sangue di i zitelli, mamma pò responde in tempu à cambià. Dopu tuttu, in a maiò parte di i casi, un crescente o una diminuzione di u so cuntenutu in u sangue indican a presenza in u corpu di qualsiasi prucessu patologicu. Hè assai impurtante per piglià in contu l'età di u zitellu, perchè U numaru di leucociti in u sangue sempre cambia mentre u zitellu crisciarà è si sviluppa. In ogni casu, a mudanza di u nivellu di i leucociti in u sangue hè una cunsiquenza di u prucessu patològicu chì hà iniziatu. Dunque, a so cumpagnia hè a preghjudizzioni è u trattamentu early.