Quandu facenu i vacanzi di Natale?

Oghje ghjente, parechje persone celebranu diversi vacanzi pagani, in quantu à a publicità è à i pratichi mistichi. Per quessa, hè bisognu di sapè chì quandu i vacanze di Natale accumincianu per quelli chì anu vulsutu cunnosce u so destinu per l'annu dopu.

Quandu i vacanze di Natale accumincianu e finiscinu?

Tradizionalmente, stu piriudu di tempiu accuminta a vigiglia di Natale, quella hè a vigenza di Natale (di u 6 à ghjennaghju 7). Ghjè in questa notte chì pudete inizià per intervene in parechji divinazioni, è ancu cumu ricerche di cumportamentu è leghje cunspirazzi. Stu periodu finisci cù u Baptismu, questu, u 19 di jinnaru. Se vulete capisce da quellu ghjornu, e vacanze di Natale ùn principià micca micca secondu u calendariu attuale, ma sicondu u vechju stilu, avete bisognu à u calendariu Julian chiamatu. Sicondu ellu, u santu hà principiatu u 24 dicembre è dura finu à u 6 ghjennaghju.

Da quale data puderete avete in Natale?

Molti cresciunu chì hè in a Natale, da chì parechji volte di Natale, parechji riti acquistate un putere specie, per esempiu, pudete truvà u vostru destinu cù l'aiutu di a fortuna . Hè cresce chì a preghjetta più veritativa è precisione pò esse acquistata annantu à a notte di Natale, esse, da u 6 à u 7 ghjennaghju, ma in altri ghjorni di stu periodu, a fortuna ùn serà micca menu efficaci.

Per sapè l'avvene, hè necessariu ùn solu per sapè quandu a ghjente di cumincià à guessà a fortuna, ma ancu cumu per fà fà bè. A data, ci sò parechji manimi simplici cù quale pudete piglià un capitu di e forze superiore.

Pigliate una carta di carta, scorcia, u mette nantu à una planica chjana è pona nantu à u focu. Quandu u bogotoghju ignite, avete bisognu di scinniri u focu è pusendu u pane per quessa chì una sombra palesa nantu à u muru da u paper unburnt. Fighjate cumu si parle una sombra è cusì ottene un capu di ciò chì vi aspetta.

Pour l'acqua fredda in u cuntinuu, chjama una cannila è cera di vapeur in un tastu di liquidu. Sicondu a forma di paraffina congelata, pudete capisce ciò chì cambia l'annu dopu induva.

Scrivite nantu à 10 ricci di carta per 1 disiu. Fate i foglie, mette sottu à u pilone è in a mattina oghje unu di elli. Ciò chì ti tirava, è sarete vera in u vechju annu.

Tali mètudi di divinazione sò tutte sicurezza, è più impurtanti, ùn deve micca bisognu di preparazione seria. È u tempu pò esse passatu bellu divertente, guessendu chì aspetta una cera fugliada o un carta non cremata. Ùn importa micca di quina data cuminciate à guessà a fortuna, più impurtante, per crede chì e boni prediczioni saranu veru.

Customs and traditions

Comu cumu citatitu supratuttu, stu periodu di tempu hè ancu chjamatu Tempiu di Natale. À i ghjorni santi chì i nostri babbi sò stati amuzati in questu modu - in a sera hà vistutu in parechji vestiti d'eleganti, cù l'albitori di i so vicini è dicenu: - Maestru, mistress, trattatu, pigliammi, altri poi piglià u figliolu o figliolu. In risposta à sta frasa, era cumune di prisentà i ghjente vistutu di custumi cù diversi dolci o pasticcerie. Ma per l'accionanza per vede ancu più alegre, u ghjovanu in a più masquerata I vistimenti realizati varii canti o ballati.

L'arbureti di Natale sò stati cunsiderate un ghjornu merre, quandu puderete pobalagurit, abbastanza à rotà nantu à i trinevoli da neve di muntagna, è ancu per dì à averebbi. Per esempiu, assai zitelli chì anu vulsutu cunnosce una cuncipitalia, in questu tempu, si sò partuti per a notte in a intersezione è e so ghjittati i so stivelli, sughjenu l'ochji. A più luntanu u calzolau cariu, u più prubabili era chì in u vechja annu a donna si sposa, ma u cantu di a strada parrava nantu à quale averà a ghjustizia da a sposa. Era ancu pussibule di dumandà u primu omu da scuntrà u so omu, cusì hà amparatu cumu si chjamaranu u so maritu futuru.