Amuletu da u gattivu occhiu

Amuletini, amuletini è, veramente, u sughjettu di l'ochju malu, sò pagani. Hè per quessa a maiò parte di i believer preferite micca di crede in l' ochju perchè è u spùritu, perchè u Diu ghjustu veru ùn ci permettenu micca in ellu. Hè benessiri, ma duv'è truvà una persona ghjustu reale, è se truvassi, cumu pò resistenza à u mondu di l'ànima è di i vici. Dunque, vi pudete impediscenu di avè un amuletore da l'ochju.

Varietà di amuletini trà l'ochju bè

In i pruduttori cù feng shui bè è parechji lozii orientali, certamenti truvà una muntagna è una variazioni di amuletini di u malu è l'ochju. Tuttavia, no tutti i travaglianu, cum'è noi ci vole. A culpa hè u nostru, perchè ùn sapemu mancu usà.

L'amuletà megliu, più affidàbbili, pruvatu è faciule à prumuzione per u prublema cù l'ughjettu perchè sò dinò:

  1. Un pin hè una strumentu chì pò esse chjamatu "rico è ingeratu". Un pinsu hè attaccatu in verticalità à a robba, u lint. Ùn compre micca caru, "ghjuvedulesi", perchè mentre a so impegni di u negativu, è hà mandatu per voi, hà da cascà, sparisce o scuru.
  2. Prussianu , cum'è tali, hè u megliu protettore di l'ochju. Ogni ornamentu d'argentu - ani, braccialetti, catene, farini avvicinavanu, finu à chì scuravennu, sapete, elli stanu à spoor.
  3. Netsuke - sò questi specifici chini è japonesi. Di sicuru, ùn si sò micca impiccate, ma per a casa chì hè necessariu. U più cumuni comunu hè Hotei, o "Buddu Rientu", ellu a felicità, a salute, l'abbundanza à a casa è u pruteghje l'ochju.
  4. "Uye di Cat's" - altru amulet cumune di u ochju uveru è inveci. In a forma di u ochju di u ghjattu, pudete fà cumprà nunda - chjavi chjavi, ghjuvelli, colgante nantu à i muri, etc.

Cumu fà un amuletu da l'ochju malu?

Prima, truvamu cumu per fà un amuletu da l'ochju perchè à a casa.

Per questu avete bisognu di duie cutedda è di una chjesa di a chjesa. U rituali cumincià à esse realizatu nantu à a luna menzu. Tutti i ghjorni, per sette ghjorni, bisogni à lumera una candela per avvicinarisi, è u cuteddu nantu à l'uttene e seguente:

"Cut, sorcerer, u vostru corpu, bevande, sorguru, u to sangue. E à u mo sangue, a mo casa è u mio corpu, ùn avete micca cura. Amen ".

In seguitu, a cinder e i culteddi necessitebbenu esse oculeti in a parti occidentali di a casa. A u 8u ghjornu di a sera, vai à un arbulu seccu è appicca i cutidianu à u liveddu di u pettu, pusonu u tocbu à a basa di l'arbre. Quandu vi vene casa, lavate a manu mani.

Avà facemu un amuleto per ghjornu in una purse. A manera più faciule hè di cut off un pezzu di una ramu da l'Aspen è l'utilizzate carta di leggereva per darà una forma di bola. Quandu si sentenu periculu, squeeze a bola di aspene ferma in i vostri mani.