Montagnes Dandenong


I Montagne di Dandenong sò un sistema di muntagna di u mondu bassine situatu 35 km à nordu di Melbourne , in u statu di Victoria. U puntu più altu di e muntagne hè Dandenong, u so altu hè 633 m di livellu di u mari. I biddi di e muntagni Dandenong custituiscenu diverse muntagni, chjappu per caniuni furmatu com'è u risultatu di l'erosione. Coperta tipica per a vegetazione fresca di u clima moderatu, cù a preminenza di eucalyptus d'altitudine è i grandi fernini. Neve in questu spaziu hè un fenomenu raru, pò chjaru solu una o duie volte à l'annu, principalmenti da ghjovi à uttrovi. In u 2006, neva cadutu di Natale - è senza esaguerazioni, un rigalu veru da u celu!

Storia di e muntagne

Prima di l'apparizione annantu à u cuntinente di i colonisti in a muntagna di Dandenong hà campatu u populu di a tribù Wurujeri, aborigini indigini australiani. Dopu a fundazioni di u primu settimana europea in a banca di u fiumu Yarra, i muntagni cumincianu à utilizà cum'è a prima fonti di furmazione per a custruzione. In u 1882, a maiò parte di e muntagne anu ricivutu u statutu di un parcu, ma u ghjurnale cuntinuau à parechji ritmi finu à i 1960ini. Una bella campagna hà amatu cù l'abitanti di i paesi vicini è si cuminciaru à andà in vacances. À u tempu, a muntagna Dandenong addivintau u destinazione di destinazione preferita di Melbourne. A gente ùn solu ùn ripusà, ma ancu custruitu, in u 1950 hà statu a prima propria privata. In u 1956, apposta per i Jochi Ulìmpici nantu à Dandenong Mountain, u mastru di transmissione televisione era custruitu. In u 1987, u Parcu Dandenong hà ricivutu l'statu di u Parcu Naziunale.

I Monti Dandenong in i nostri ghjorni

Avà, parechji dicini di millaie di residenti permanenti vive in u territoriu di e muntagne Dandenong. In u territoriu di u Parcu Naziunalu sò parechje chjassi di percorsione di percorsu cun diversi livelli di cumplessità (ci sò scarpagghi assai passi). U parcculu hè divisu in parechje zoni di scursioni: hè un "Sherbrook Forest" induve pudete alimentà poveri maravigliosi da i vostri mani, pudete svià quasi pianu "Path of Thousands of Steps" o publicate "Fern Trough". Da e versioni sottu una bella panorama di Melbourne. Ci hè un'altra attrazione in u parcu - una strada di strada stretta. Unu di e quattru ferrovii custruiuti in u statu à u principiu di u XXu seculu, hè stata chjusura in u 1953 per u muvimentu di u llicenciatu. In u 1962, hè stata restaurada, è da tandu u muvimentu ùn hà cessatu. In particulare per i turisti nantu à una strada di strada stretta ferru "Puffing Billy" - un mudellu di pocu è anticu, una locomotiva di steam. À e piani di e muntagna, ci hè una massa di stanzi d'ospiti, i boni jardinu sò spartuti, frà altri. Giardinu naziunali di rhododendroni. E stunning scenery è a natura salvatica facenu u locu un di i destinazioni più belli d'amici per i residenti di Victoria.

Cumu ghjunghje?

A strada di u carru di Melbourne ùn duverà più di una ora, è dinò a muntagna Dandenong pò esse acquistatu in trenu (l'Alta Ferntree Gully station).