Galleria Naziunale di Victoria


Tutti quelli chì vulete viaghjà à u cuntenente cálido di l' Australia , hè viste per visità a meravigliosa cità di Melbourne . Hè veramente qualchì cosa per vede, cumu à photographe è chì sia surprised. Melbourne hè visitatu da parechji turisti, frà l'altri connosciuti di a bella, à l'admirazione di l'arti fine. A strada, questu hè micca in vain, postu chì hè in questa cità hè a più grande è più antica galería di stampa. A Galleria Nazionale di Victoria hè unu di i principale attraversu di Melbourne.

Ciò chì vede?

A Galleria Nazionale di Victoria hà più di 70 mila esposizione, chì ùn pò micca micca imprese. Per via di un patrimoniu culturale rico, i so fondi sò divisu in dui cullizzioni è sò in parechji edifici:

A Galleria Nazionale di Victoria, creata in u 1861, presenta una grande collezione di quadri di artisti famosi. Ùn si pò micca esse cagiunendu Anthony Van Dyck, Paolo Uccello, Petru Paul Rubens, Rembrandt, Giovanni Battista Tiepolo, Paolo Veronese, DossoDossi, Claude Monet, Pablo Picasso.

In a galeria anu exhibitu altre escezione interessanti interessanti di l'antichità - queste sò l'antichi vessi grechi, e ceramica europea, è ancu artefacti di l'Eggittu. Inoltre, l'exposizione hè cumplementatu da uggetti diffirenti di a cultura è a vita di l'abitudini di l'antichi d'Australia.

A Galleria Naziunale in Melbourne hè diventata famosa ancu quandu u ritrattu di u famosu artista Pablo Picasso "A donna chiancata" hè stata rapida da l'exposizione. Stu steicu hè stata mudificata per una pulitica, dopu chì a tela hè stata torna è avà hè in u so locu onorevoli.

À a galeria ci hè una scola d'arte, aperta in u 1867. Parechji di i so studianti sò diventati artisti famusi in l'Australia. I so travagliu ponu vede in i cullezzione muderni, è ancu in l'exhibizioni particulari.

In modu, quì volontiri tutti i ghjorni passanu excursioni libera da 45 minuti à una ora per ogni tipu di direzzione d'arti.

I amati di cumprà un souvenir cun un souvenir puderanu cumprà un articulu unicu in a galleria.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à a Victoria National Gallery in Melbourne in viaghju o cù un taxi, o in trasportu publicu:

1. Galeria d'Art Internazionale (Kilda Road, 180) - edifizii in a quali culloczioni di l'Europa, Asia, America sò colpi. Pudete vede quì per tramu 1, 3, 5, 6, 8, 16, 64, 67, 72, stop Art Precinct stop. Si vai in train, andate à l'estazione Flinders, passanu à u ponte past the Victorian Arts Center.

2. U Pianu di John Potter (a Federazione Square) hè a custruzzione di l'arti australiani, induve presenta una exposizione d'indigeni è micca solu artisti da u periodu coloniali à u ghjornu oghje. Sè vo passite trammi No. 1, 3, 5, 6, 8, 16, 64, 67, 72, avete bisognu à vultà à u puntu di Flinders è passa per a Federazione Square. Si pigliate un trenu, l' stazione di Flinders Street hè vicinu à a Federazione Square .

agecache / width_300 / galereya_na_ul.kilda_.jpg "alt =" Galleria nantu à a strada. Kilda "title =" Galleria nantu à a strada. Kilda "class =" imagecache-width_300 "/>