Cumu cuntrollà a glàndula di u prugettu?

Comu sapete, hè megliu per impediscenu u prublema ch'è solu di valute dopu. Questa stituzzioni appiega à u corpu femminili. Tuttu a donna hà bisognu di cuntene à cuntrullà a so glutine pè a malatia per a neoplasia, perchè u cane di mama hè a secunna causa di a morte in u mondu.

Cumu cuntrollà u mio casu?

Fate l'esame dopu quattru ghjorni dopu a menstratura. Questu hè u tempu di relaxazione massima di i musculi di e pene è, sicondu i medichi, pò esse verificatu per ellu stessu, perchè chì, à a più sospetta, pudete turnà à un mammalogiste o ginecologu:

  1. Avete bisognu à caccià u bra è stand in fronte di u specchiu; illuminazione era bonu.
  2. Prima puderete avè a cuncetazione di a pelle - duveranu esse u culore uniforme, senza mancu spustamenti, vermiculate, spele di pelle di più densu.
  3. Pezzenti nantu à l'eccezziunale ùn deve esse micca disegnatu.
  4. Trascinendu u bravu drittu sottu à a testa, a manca unu cumincia à palpate u pettu sianu.
  5. Prima, avete esaminatu a parte supirfiche cù a captura di a regione axilaria di i nodi. Circular movements are made without effort.
  6. Allora, cù e manu, i deddi di una mano da u fondu è u palme di a manu da l'sopra, hè a glandula "à a prufundità".
  7. U listessu hè fattu cù a glàndula esse.
  8. Finger astratti apprezzate u pizzulu per vede s'ellu ci hè una qualchì schermata da u pettu. Sì sì stati chjucchi, o cù un aghjunghje di sangue - urgentemente à u duttore!
  9. Una donna hè deve alertata à qualsiasi fossa in u pettu o sensibilamenti dulurusi chì ùn deve micca esse in questu pezzu di u ciclu menstruali.
  10. I movimenti compressivi di i dèveranu bisognu di esaminà l'internu di u pettu, partendu da u fondu, andendu in u centru di u pettu.

Sapendu cumu pruvà tutte e glándula mamari sola, una donna pò prevene i prublemi di salute. Hè da esse fatta mensualmente, è una volta per annunzià per piglià una foto di u pettu - una mammogramma.