Parolle nantu à a SpA SpA

Meli, o questu chjamatu Poppi Spas - questu hè u primu di e trè ferati di l'aostu, chì si ncontranu u 14. Ci hè parechje persone è cungiule per a luna di miele, chì sò cunsiderate assai efficace. Ritu corsa si deve esse segretu da altre persone è cù a fede in un risultu pusitivu.

Un pezzu per soldi in i Spas di miele

Se vulete attruglià a furtuna è migliurà a vostra situazione finanziaria, pudete piglià un rituali. Per ellu, avete bisognu à preparà trè varietà sfarenti di u meli, per esempiu, calce, alchimista è varianti fiurali. Anu bisognu di una piccula cantità d'arburu è di a fonte d'acqua. Prima di u soli s'arriva hè necessariu di valdi in ogni capacità di l'acqua da u pozzu. U ritu stessu duvia esse startatu à meziornu. In a mana left, piglià a cortezza, è a manu diritta u coperchio cù tutti i meli. Allora aghjunghje a cortezza à a frunti è cuntà a trama sussundanti:

"A felicità hè in mè, l'alegria hè in mè, hè bona in mè. Fel, hè da mè, u male di mè, u piacè di mè. Chì dolce hè l'abi, chì dulce hè u fiore di u melu, quantu hè dolce l'u mele di calce, perchè a mo vita serà chjucatu cù triple gioia ".

Dopu à questu, preparanu l'acqua è lavò, è ancu lavu in lavu l'embiu. Pour out a liquid dirty under any tree. Aduprate l'abbau comu un talismanu è mantene in la casa.

Una trama per a furtuna in l'amori nantu à i SpA SpA

Stu rituali hè universale, perchè i ghjovani soli puderanu trovu un ànima assicata cù questu, è quelli chì sò in parechje pò esse riacquistà a so passione antica. Preparate pè u rituali chì vo necessite in una settimana nata più tardi. Pruvate un vaso di melatu, u principale hè chì avà da esse frescu. Pigliate un pezzu di carta è scriva in un cane rosu nantu à u nome di l'amanti, è poi, cola nantu à u jar. Ogni ghjornu da u putu avete bisognu di manghjà in un stomacu vacanti per 1 zucca di meli. Fate chì e cose chì nimu hà manghjatu i dulzuri cumpratu. Quandu u ghjornu di u rituali vene, cullà à l'alba è pigliate u cane cù a melanta restante. Puscia nantu à a tavula è rende stu locu à i Spas di miele:

"A lege di Adam, l'amore di Evin,

Ritorna à a terra di Diu,

Chì l'schiavu (u nome) suffrissi,

Resto per sempre ùn sà micca,

Ella mi misemu, a so sposa di a matrimoniu.

Cumu l'ama u melatu è vole,

Allora l'occhi (tali è tali) mi circundanu,

Adam hà amatu, ùn la ricurdava.

Cusì ùn ùn puderebbenu scurdate di mè (tali è tali)

Ùn aghju missu, aghju aghju aghju aghju avutu a succorsu.

Chjave, serratura, lingua.

Amen. Amen. Amen ".

Parolle ripetate trè volte. Per ghjunghje u risultatu, hè cunsigliu per amparà a trama di u core. U primu passu hè di trattà i vostri amati cù u meli, per esempiu, aghjunghje una cullette à u tè. Quandu manghja u melore cunghjuntu, u ritu cumenzarà a publicamente.

Conspirama magica per u Salvadore di Luna di Miele per riceve l'energia di vita

In questu vacanze, pudete cunducerete un ritu, chì aiutanu à ricaricà a vostra energia per affruntà di tutti i prublemi è viaghjanu felice. Per questu ci hè bisognu à meziornu andà à stà nantu à un locu induve u sole ssa luminu. Pigliate un vinu cun u melatu, purtate à i vostri labbre, è dì in un sussurru cusì cusitore:

"Com'è un piattu hè assai dulce, ripens in bocca,

Allora u mo putere venenu à mè.

Nuddu vucca in bocca,

Solu l'dulzuria di u mo core cala, u mo corpu guira.

Cusì sò!

U cuntinuu cù u meli hè chjusu è pusatu in un locu sicretu. Dopu à 3 ghjorni è sempre ogni ghjornu duvete bisognu di manghjà in un stomacu vacanti per 1 zucca di meli. Dopu qualchì tempu si senti una forza di energia.