Amorphophallus - cura di a casa

L'amorphophallus hè una bella, unusualplantplant, chì annunziate à l'abitanti cù una bella fioritura è à u stessu tempu hà u stessu periodu di "sonnu" quandu perde a so foglie. A pianta hè una caratteristica più - hè un arricumu pocu fugliale di u fiori, à dì l'oliu di carne putre. A volte chì hè cusì forte chì l'amorphophallus deve esse trittu da a stanza. In natura, una fiore hè polinizatu da e mosca, è un odore spegatu permette à l'attruta.

Cura

Prima di tuttu, cura di u fiore amorphophallus in casa principia cù a definizione di u locu per u fiore. I cundizzioni più favurevuli per u so criscinu - hè un culore spaventoso brillanti, ma avissi a evitariate u sole di u sole. Quant à temperatura, in u periodu di l'attività, u fiore necessita una tempura moderata, è in un state tranquillu a pianta adupita l'aire frescore - 10-13 ° C.

Una cundizione impurtante per una bona cura di una fiore hè un primu. Deve esse preparatu in anticipu. Per questu, mischjà in parte parechje parechji tipi di terreni:

Un tali sustrato darà a pianta i sustanzi necessarii per u crescita è creà e cundizioni naturali. Inoltre, l'amorphophallus hè più adattatu per un clima umitu, è una mezchemu di queste u solcu hè capacitu di mantene l'umidità durante un longu tempu.

Una di e caratteristiche di a casaplante amorphophallus hè una struttura peculiarità di e foglie, per quali ùn anu micca permessu di passà l'umidità, cusì spraying it, tentativu di ricaricà è creà un habitat naturale - un clima umanu, hè inutile. Per quessa, assai attenti hà datu à a tarra. Ma ùn scurdate di lavurà e foglie per i prugetti higiènici, postu chì u polu è a terra hà ancu avè un effettu perchè nantu à a pianta.

U periodu di restu

Hè assai impurtante per piglià a cura di a pianta degne, no solu duranti u periodu di l'attività, ma ancu in u locu. A fine di u vaghjimu, i foglie di l'amorfophallus cumincianu à falescia è di cascà. Qualchidunu pensa chì questu hè dovutu à a regina abbastanza è a pianta ghjustu, ma in fattu, perchè a floristeria si preparava per l'inguernu.

Dopu chì l'amorfophallus pèrdite e so foglie, hè bisognu di caccià i tuberi da u pignolu è rinsegna in una solu suluzione di potasio, secca un pocu è l'abbanduneghja in un locu secu finu à u fruttu. A seconda, più simplice, l'opzione hè di abbandunà e tuberi in a pignatta in un locu secu è ùn disturbanu n'hè sempre in l'inguernu, ancu cun regnu. Dopu à 1,5 mesi dopu à ghjunghje l'alimentazione di i tuberi cù l'abbuffimentu urgànicu è seguitu acquistà in u modu standard.