Gimnastica Qigong Qigong

Qigong hè unu di i rami di a prima duttrina chinesa di cuntrolle l'energia di u corpu è a so armonizazioni cù u mondu circundante. Tradottu da u chinese, qigong significa enseignant da a gestione di "qi", è "qi" significa forza è vitalità. Oghje, hè sempri diventatu per perdiri u pesu cù l'aiutu di a gimnastica chinesa di Qigong , ma questu ùn hè micca questu l'ughjettu primariu di a direzzione.

E persone chì praticà u qigong nota chì veramente hannu un sensu di a so energia vitale, altri paroli, a so percepzioni di u mondu hè cambiatu. Vi cumincià à respira à tuttu u pettu è in un sensu literale è figurativu. Hè bisogna aiutà chì u gimnastica chjamata Coghinas calma è pacifies u sistema nervoso, dopu a furmazione aghja una impressioni di l'ordine assolduta, sia di l'internu (in a capu) è in l'ambiente. In quantu à a gimnastica chinesa Qigong per a perdita di pisu, ci sò parechji esercizi speciali. A so azzione hè diretta, prima di tuttu, à a cavità abdominal, per eliminà u sensu di famu. Sò ancu favurèvuli per a spine, perchè u gimnastica chinesa Qigong chjama a spine l'ardhe umanitu, in questa assi, u nostru picculu mondu spinge. A spina hè, veramente, un aspettu assai importantu, in a medicina tradiziunale è orientali. E aspettu assai importantu di tutti l'eseriti sò a pacificazione, postu chì solu una mente scurazione pò passà per e restrizioni in nutrimentu è sustene u sforzu fisicu.

Qigong Exercises

  1. Frog l'oghjone. IP - chjinata in u pavimentu, i ghjovani cumbattini in i ghjinochje, una mano hè colatta nantu à l'abdomen abuillu, l'altru in u pettu. À l'inalazione, piglianu u prugna, alluntanendu u caghtu finu à l'espansione. Hè necessariu di stretchjà u stomacu à u so propiu limitu, pò esse sentimenti desagrante à u principiu di a furmazione, da esse necessariu escludila l'exercitu per parechji ghjorni. Mani è pettu si move in u tempo di l'onda. A respirazione hè pocu più lentitudu ca a vita quotidiana. L'esercitu di a gimnastica chinesa di Qigong hè fattu sempre chì un sensu di famu si trova. 40 repitizioni viulinu u desideriu di manghja.
  2. Lotus. Assicurata nantu à a chjappia intracente e so perte, mette e mani in mudra. A palma di diritta à u lindumane, i polischi chjusi, l'ossigenu attaccati contru i cadenti. Chianu l'ùacchi, si imaginanu u momentu più piacevuli in a vita. Fighjemu nantu à respira, hè stata rapida, fonda è inaudible. Preste attenzioni à l'exhalazione: u pettu ùn pò mancu spustà, ùn hè micca un sonu. Partemu stu uttèsimu dopu à 10 minuti. E mani chjappu in fistini, aperti i nostri ochji è stendi. Aghju fiscatu mi mani 10 volte, "pittite u mio capeddu" 5 volta.