Ova scritta cù i pumati è e cipudine

No, bisognu, un omu chì ùn piace micca ova fritto fritto è una tazza di tè calza per u colazione. Per aghjunghje variità è migliurà u gustu di sta platti, aghjunghje diverse ingredienti. Oghje avemu immisu quandu si coccia oghje rigalu cù pumati è cipudine. Sceglite un servitu mediu per dui persone.

Ova scritta cù i pumati è a cipolla di cipolla

Ingredients:

Preparazione

Sicondu u gustativu di u gustu, pudete varià a quantità di cipudioni cum'è piace. Tagliemu tagliatu u raghju cù un filu di cutiddanti, preferentamente prima, per un megliu liberatu quan fritte cù l'olii essenziali, cusì rico in cipudioni. Dopu, avemu preparatu u pumadoru: u mio, cutatu à e tuttane è, cum'è a cipuleria, crosta in mette ane. Pudemu u pumadoru in a panetta è frettu a frisca, dopu vultendu, per chì a cipolla ùn hè micca abbruciata. Dopu à pocu minuti, impone i ova, coperne per tutta a superficie di a padedda. Solim, aghjunghje i spezii è lasciate i olii. E questu hè u platu più diliziu chì avete nantu à a tavula.

Ova scritta cù i pumati, cipudine è salsiccia

Ingredients:

Preparazione

Prima, avemu lavatu i paniamochi freschi da a casca. Per fà questu, avete bisognu à i pumati in acqua di ferli à pocu minuti, è da passà dopu cù l'acqua fria. Avà a cinghjalata pò esse facilità tramezu. Dopu quì, tagliate u pumadoru in cubi medie. Ceglia finamente finita di cilesti finamente frischi si frégate nantu à una padedda calda Oliu vegetale, aghjunghjenu i pane è frittate un pocu di minuti. Tagliate a salsiccia cù aneddu o capelli è i mette in una padedda. A salsiccia pò esse sustituita cù qualchera salsiccia. In a tazza, fate l'ova, aghjunghje u latte, u salinu, a pepite, tuttu questu hè un saccu. U furmagliu furmagliu nantu à un rossu mediu, l'arbeiti freschi finamente piccatti è aghjunghje tutte e ova, mischianu. Pratu per valdi in una saletta panetta, coperta cù una cupirtedda è cocza per un pocu più di minuti finu à l'ovosi sò stati cungiuti. Ova scritta cù u pumadoru, a salsiccia è a cipolla fugliale sò megliu sirvutu cù leghje fresche è pani crucianu.