Pilates - Ioga

Esternamente, per l'odiu senza aiutu d'uvannucci, pari chì i pilates è i yoga sò di u stessu campu di raghji, perchè e duie esse realizatu à un ritimu lento è rilassante, l'attenzione ùn hè micca focu in quantità, ma di a qualità di e ripitizioni, è i movimenti sò statique.

Scupriteu a diffarenza di questi, in fattu, i cardinali di diversità di fitness - pilates è yoga.

Differenza

In gimnastica, ioga è pilates occupanu un nichu - sò impauriti in e donne chì vulete relaxà dopu à un travagliu di u ghjornu, rilassate da una routine domestica, è, in parallelu, restaurate l'ordine per a figura.

In ogni modu, u ioga hè una filusufìa cù millares di anni di storia. È hè diretta à stese i musculi.

Pilates hè un zitellu di u XX sèculu. Stu tipu di fitness hè intrattatu à rinfurzà i musculi è di migliurà a spine.

Per principianti per entrabili in ioga è Pilates, l'aiutu di un attore di u sapè hè assai impurtante. In dui ordine hè prestu assai attenzione à respirazione è a tecnica di realizà l'asanas specifiche (in yoga) è posa. Da e pilates è i classi di yoghi ùn deve micca bisognu risultati rapidamente - ùn hè micca una manera di perdiri pesu da l'estiu, ma una direzzione chì hè sceltu per parechji anni.

Questu hè sopratuttu veramente u iocu, induve più attente hè pagatu à u spirituale, nò in u fisicu. Sperate chì quandu vi vene in a furmazione, ùn spende micca solu un furasteru, ma un mentor spirituale, è l'eserciti stessu esercitavanu eventuale à vultà à i dramatichi cambiamenti in u vostru modu di vita, u vostru pensamentu, u vostru circhiu suciale.

Di sicuru, Pilates ùn pò finta di esse una pècura elevada. A almenu stu tipu di fitness hè sempre troppu ghjovanu per i sferi spirituali.

Hè assai più faciule di capisce chì Pilates difendu da u yoga attentatu à travaglià. Suggeremu chì pruvate à Pilates training.

Eserciti

IP - stinniglie nantu à u stomacu, a frunti nantu à i palme, i pedi diffunditi, avemu intricatu li gammi in i ghjinochji, i tacchi suni. À u listessu tempu, aghjustemu i tacchi oghje è fate u nostru ghjinochje nantu à u pianu.

Bajate i nostri pierlie, ghjente di a pelvis à a destra, à a manca per liberà a tensione di a cintura.

E caghjati sò largamente dispusizione, arrassu i nostri ghjinochjati, piani nantu à u pavimentu, estremu a maiò è stende e nostre pierdiche, è appiccerà dichjaratu cun elli è tiraganu à i buttigli. À a culpulite di i calzini tirimi in nimu, nantu à l'arraggià - aghjustemu u pede di fronte. Fate prima un bend, dopu dui.

Faremu a faccia di a pelvis cù rotazioni di giallu à i lati.

Scuprite issa tutta a serie.

Durante l'esercitazioni, fate curazioni à a currezzione di respirazione, a tensione è a rilassazione di i calcutti, à a pusizione di a pelvis, postu chì l'effettu hè rializatu solu per osservà tutte i più chjucchi.