Cocos Island


L'Isula Coconut hè persa in u Oceanu Pacificu, ma hè assai sali pupulari trà i turisti chì piaceru thrills. Pertenece à u statu di Costa Rica ( Provincia di Puntarenas ). Eccu una vera isula disabbitata! Scuprite più nantu à questu.

Perchè l'Isula Cocos hè interessante per i turisti?

U coconut hè unu di i 10 topiques di scuba diventa no solu in Costa Rica, ma in tutta u mondu. Per apprezzà u mondu sotturacchante cusì cusì grande, ci hè l'amanti di scuba divina. In ogni casu, per i principianti, u scubibu ponu esse periculu perchè i currenti cambiantes è forti.

Una legenda interessante hè cunnessu cù Coconut. Ci dici chì in u XVIII-XIX sèculi. nantu à l'isula era statu un grande tesoru piratu. Grazzi à sta legenda, l'isula di Coconut hè spessu chjamata "pirata sicura", "isula di tesoru" è "Mecca di tesoru di caccia". In ogni casu, finu à quì, i tesori ùn sò micca stati trovi, ma ancu parechji cintos d'expedizioni visitate l'isula, assai di quali finiscinu in tragedia. Ci hè una parolla chì sta Isula hè stata scritta in a famosa scrittura d'avventura di Daniel Defoe è Robert Stevenson.

Ùn cunfundite u Coconutanu Costa Riccu cù l'isuli di u stessu nome in Guam, in u Oceanu Indianu è l'archipelago vicinu à Sumatra. Inoltre, ci sò 4 più "isulani di coconut" in u nostru pianeta: una in a costa di Florida è vicinu à l'Australia è dui in Hawaii.

Natura di Cocos Island

Cascate di montagna hè una di e principale attraversu di l'isula è di tuttu u Costa Rica . Quì ci sò più di dui centu, è in a staghje nantu à staghjoni, chì dura per u Cocos, d'aprili à uttrovi, è ancu più. L'acqua ci sparghjia in u mare da altri altri, è ogni cascata hè unicu. Stu spettaculu ùn mancassi micca qualcosa indifferenti.

A flora è a fauna di l'isula hè assai ricca - ùn hè micca nunda chì Cocos divintò u prototipu di u "Jurassic Park". Quandu l'omi salvatichi sò purtati quì chì anu violatu u equilibriu di l'habitat naturali, per a prisirvazioni di quale sti animali sò avà esse sparati annu. Per diversificà, u pesciu è i mammiferi marini chì vivenu in i caschi di coralli sò di grande interesse. Hè truvatu in u spaziu di l'acqua di i isuli è i marroni persistenti.

Cumu per e piante, u 30% di quelli sò endemichi. L'arburi nantu à l'isula sò assai stati (finu à 50 m). Unghju impenetrable densi di a furesta hè una di e ragiuni chì i sti loca sò abundanti. Dapoi u 1978, u territoriu tutale di l'isula hè cunzidiratu un grande parcu naziunale è hè listatu cum'è un site babbu di l'UNESCO.

Cumu à l'Isla Cocos?

Per arrivà à l'isula di Cocos in Costa Rica , primu hà da prima di vultà à a pruvincia di Puntarenas, induve i safari sò sottu abbastanza. Questi navi, attivamente utilizatu da i mergatori, andà in l'isula per 36 ore. In ogni casu, tenite in mente: l'isula hè prutetta da i cacciaturi di u pachunadoru da u persunale di u parcorsu chì si pò permettenu o vi vede à terra.

L'isula stessu hè abbastanza modesta: nantu à a barca pò esse cumplate a mezzura di una ora. Pudete prigherà in una di dui bachi cale (Weyfer Bay è Chatham). U restu di a costa hè di scoglii sbagliati, cutucati cù archi è grottoes. I valdi sunnu furnuti cù anchieri, ci sò cafes e duchi.