National Gallery (Kingston)


A Galleria Nazionale di Jamaica, fundata in u 1974, hè cun questu u più anticu museu d'opare in u paese di lingua inglese da u Caribe. A cullizzioni ha cullighjatu stessu òpiri di scultori lucali è stranieri è artisti. Ci sò travagli di l'arti tempi, mudernu è mudernu, una parti significativa di quale hè una mostra permanente di a galeria. In più di l'esibizioni regulare in a Galleria Nazionale di Giamaica, ci sò ancu presentimenti tempuranee (presentazione) chì prisentanu l'opara di i ghjuvani artisti, è ancu exhibimenti di l'opere di maestri straneri.

Artisti è disposti di a galeria

A Galleria Nazionale di Jamaica hè divisa in 10 expositions, assemblées in ordine cronologicu. A maiò parte di quelli sò in u 1u chjaru di u bastimentu. In i primi saluni ci sò sculture, incisioni di l'indi, oggetti arti è dipinti di auturi più eminenti, in l'ultime palese parechji òpiri di artisti contemporànea uniti da u cursu "L'Art de Giamaica per i so abitanti di Giamaica".

L'orgogliu di a cullezzione di a Galleria Nazionale di Giamaica sò a ceramica di Cecil Bo, i sculture di l'autore Edna Manley, l'opere di artisti chì Artartanu, David Pottinger, Karl Abrahams è assai altri.

A cullizzioni arghjetta in modu educativu programmi di furmazione, inclusi i classi speciali per i zitelli è e guidete cù una guida. È ogni ghjornu annu hè un avvenimentu enormi attraversu un gran numaru di visitanti - a Biennale Nazionale.

Cume accadarà quì à quandu a visita a galeria?

A galeria cumanda nantu à l'urdinendu di seguente: marti-ghjennaghju - da 10h00 a 16h30, venneri - da 10h00 a 16h00 è di sàbbatu 11,00 a 16h00. L'ultimo domenicu di u mesi, a galerie poni esse visitata da liberu di 11.00 a 16.00. U luni, ancu in i ghjorni festivi, a Galleria Nazionale di Jamaica ùn ùn hè micca travagliatu. A tarifa di accadera per adulti hè di 400 JMD, per i zitelli è studienti (nantu à a presentazione di una carta studiante) l'accessu hè liberu.

Pudete truvà a Galería Nazionale di Jamaica da l'stazione di busu centrale da autobus à a fissa di u Centru di trasportu urbanu, o in un caru pagatu (taxi).