Brueghetti brassè - ricette

I sprouts di Bruxelles son una di i culturi più veci cultivati. Hè perfetta per sopas, casserole , pò esse frittu cù furmagliu, stuffed with egg or bacon. Eccu nant'à certi ricetti originali è diliziosi di colti di Bruxelles cù voi.

Receta di zuppa con frutte di Bruxelles

Ingredients:

Preparazione

Chop my porra è tagliate in li cilings, utilizendu ancu a parte bianca di a cipolla è i so piumi verdi. E Carretti mine, avemu lavatu, intrudui cubechi è avemu passatu cù cipudioni nantu à l'oli vegetale finu à una cundizione potabile. Questa ora si pigghiannu colti di brusselni, avemu fattu prucessu, sguassate tutte e foglie superiore. I patati sò puliti, taganu in tezza è fogghjenu in acqua salitu ligurevuli. Allora pozzate a col puderà preparata, una ristorante di vegetale, pezzi di carne in l'acqua di zuccaru, fremenu u oliu vegetale, fate u salinu è a pepite à u gustu, fatevi finu à prestu. Sò sopra spedite nantu à i platti, pienu cù crema o crema agrumi è sirvutu à a table.

A ricetta per u sprouts di Bruxelles

Ingredients:

Preparazione

I sprouts di Bruxelles si trattavanu, sguassate i foglie, lavatu in acqua cun u zuccadoru di limonu o l'acitu è ​​fretu nantu à u focu linu. Allora accurte cù cura à un colander, rinfriscate sottu acqua currente. In a padedda puscia un pezzu di mantra, fretta è fate colti. Fritilu nantu à u focu medium, remendu sempre finu à chì a col è diventa chjuccula. Prima di furnisce, aghjunghje saline à a nostra tavola è fate u nostru platu nantu à l'acitu di vinu biancu.

A ricetta per i frutte di Bruxelles

Ingredients:

Preparazione

A Cullera hè lavata, si mette in una puchina, spedinu cù acqua corrente, pozzate u sali, mestisce è fretta finu à prestu. Ovu manghja cun u salitu finu à i forti poghji, sferisce gradualmenti in farina, spices e mixte. In u risultatu, avete bisognu di un pasta grossa. Allora, cuminciò ogni cecchianca in a pasta è frigia in l'oliu vegetale.

A ricetta per insalata da Brussels sprouts

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

A ricetta per a salatura di cucina da i frutte di Bruxelles cù a puddastru hè bellu semplice, ma u pranzu culpisce per esse insanà ghjustu è perfetta à adattà ancu per ogni mesa festiva. Cusì, chicken my fillet, tagliatu in pezzi chjuchi è pour pour 20 minuti di marinata. Per fà: mettite a salsa di soia cun pepite negra, squeeze l'alli è fate a bocca tuttu.

In acqua salata, fremende i frutte di Bruxelles, è frutti, cut in dui parti è frittura in una padedda, mantra. U zitrusdi sò stati limpiati, fissatu nantu à un grossneru spiciali è passàghju cù u fille di pollettone in salame in oli vegetale per 10 minuti. À quellu stessu, aghjunghjite a crema agria, stitche è fremen a piacere por un'altra 5 minuti in calore bellu. Arrìzzati prestiti aghjunghje à a colti, scuzzulate cun u furmagliu rossu, trasfurmà è serve l'insalata à a tavula in una forma cálida!