I posti di putere in Russia: punti di energii TOP-10 special energy

Baikal, Pietra Blu è Valaam: induve in Russia pò curalli di a maladie è acquistà pussibilità supernatural?

Nant'à u carte di ogni paese, pudete truvà "punti" spiciali, littiralmenti puliticanti cù l'energia è a cumunicazione cù u mo corne. Sò chjamati "posti di putere", perchè sò capaci di curà à una persona o à ricumpinsà cù e superpotenzi, è ancu per piglià a salute o a furtuna.

1. U Svetloyar

In u distrittu Voskresensky di a regione Nizhny Novgorod hè u Svetloyar, chì hè cunsideratu u più popular per visità u "postu di putere" in u paese. Hè chjamatu "Atlantis russu": Svetloyar hè u locu di nativu di i dies pagani è un postu d'ocultu oculanu a cità di Kitezh. I Residenti di Kitezh orghjò à i deities chì i so imagine anu chjappu in iodulei ortodoxi è i ìduli, chì eranu stati in l'oak grove da l'antichi tempi. Frà l'abbitanti lucale ci sò parechji parte di i ritimi di preghiera, chì si sò stati cuntinuti in ancu à a Siconda Guerra Mundiali.

2. A pietra blu

À a spiaghja di u Pleshcheeva u Lacu ghjacia una rocca, quale chì magali è altri admirenti di e scienzi oculisti anu saputu per più di 1000 anni. Un maravigghiusu pilu blu nantu à a muntagna hè stata honurata da i pagani Merian è Slavi, circunnavigatu vicinu ad ellu è chants rituali. Quandu l'Ortodoxia hà rignatu à Russa, era urdinatu per fà scurdà di l'"idolatrou paganu", ma i cristiani in u so putere stillvenu à ellu: a petra guariscenza di malatie, aiutau à ridderà l'ansietà. Per tuttu u rocca di scopre da ellu pruvucò à ridivanu dui volte - ma nimu hà sappiutu di fà. Nta lu seculu XVII fu sipoltu in un fossu grande, ma dopu qualchì annu avà rinviatu certi volte in a superficia di a terra. Un centu anni dopu si piglia a dicisioni d'arraggià in u locu ghiaccio à l'altra sponda, ma u ghjuvatu cù u ghjuvatu è a petra passò sottu l'acqua. Pigliò 60 anni per vultà in u so locu nativu.

3. Belukha

Belukha hè sottu a prutezzione è una attenzione cuminciosa di i Altai shamani. Sapemu assai esempi di quantu a muntagna sacru di Sumeru hà aiutatu u malu è u pridimentu, ma u cacciò u bonu di i visitativi curiusi chì pruvate à fà cum'è rializenu i so brami. Hè Belukha chì hè chjamatu u centru di Eurasia è u "zugnu di a Terra", ma questu ùn hè micca a funzione interessanti di questu. Hè cresce chì a so basa hè una posta oculistica da Shambhala, è in a muntagna hè un paese mitu. Solu quelli chì sinceramente crede in u putere espirituali speciale di l'ingrossu di a muntagna sanu à pudè passà.

4. L'isula Great Zayatsky

In Solovki in a rigioni di Arkhangelsk pudete truvà i misteri di i labirintu custruiti in i II seculu aC. e. Ùn sò micca menu valenu chì Stonehenge: i camini spirali sò straggiati cù una petra naturale, processatu da una storia scientist di scientifore. Qualchissimu ùn sapendu per questu scopu sò stati labirati sò stati construiuti, ma shamani sempri usanu di cumunicà cù spiriti è appaciggià i dii. Hè veru, anu da fà quì à a notte - in u ghjornu, u persunale di a riserva ùn permette chì nimu pò esce una vista strana.

5. Arkaim

L'Arkaim hillfort in a regione Chelyabinsk fu questu cunvalenza di l'antichi Ariani, oghje oghje u so ruins di parechje casi è dui necròpuli cuntene. In u III-II millenniu aC. e. Arkaim abbruciava sottu circundante terribili: qualcunu spaventato i tarri di u locu cusì chì abbandunonu e zitelli in i case è pusau a cità nantu à u focu cun elli. Un antic assicurativu hè cunsideratu un locu d'accumulazione di energia còsmica, è hè faciule di pruvà - da u Fiery Hill in u tempu di l'ombra di u ghjornu pò vede u pilastru biancu d'energia chì entra in u celu.

6. A fortificazione di u diavulu

Questu hè u nomu di a torre di petra restaurata nantu à u basso di u fiumu di Kama. In seguitu, in u so locu era un tempiu di pagani antichi, in quali ci hè stata una oraculu di serpente, predice u futuru di i residenti lucali per una tarifa in a forma di un sacrificiu umanu. L'infurmazione cunfirmendu questu hè scupertu durante l'espieri per u viaghjatore di Russia Nikolai Rychkov in u 1770. Dopu à a morte di a serpente, i so sacrificadori scumparu senza seguità. Parechji seculi dopu a figliola di u sacerdote Elabuga li piacia à a linea, è ellu voli maritari. U prete cumplitore a cundizione per ellu: ellu darà a manu di a so fede à u diavulu, se pusau u tempiu nantu à a Kama per una notte. A linia ùn mancava micca per finisce u travagliu prima di i primi voi eranu cantanti, cusì avete in còllera è esse sola da un muru da l'edifiziu, tutta a zona sana chì hè stata cun piede.

7. E fureste

L'urighjini acquistate u so putere di crescita grazia à a benedizzione di u Monk Makarii. In u 1615, vide un guerrieru polacanu morse da a sedente sottu un ghjovanu à quarantinu - è hà pigliatu u muvimentu cù u so bastone per acquistà un friddu fretu. L'acqua recullata in ùn ùn stagnate è ùn riceve un oliu sfavore ancu dopu anni. Hè cresce chì u credevule, mischinu in i fonti di Jabynets, disperse da tutte e malatie.

8. Caves di Shmaren

A caverna di Shmarenskaia in a regione Belgorod hè sottu à un locu induve ancu prima di l'invasione tarraca questa u monasteru di i travagliadori miraculus Solovki. In seguitu, a cunforte era l'ultimu refuggiu di i monjosi scelti, chì anu minuscule a dosa di l'alimentariu è l'acqua, perchè dopu a morte di i so corpi sò stati imperishables. In u 1850, vulendu chì i più persone ch'ella hè pussibile d'avè sapè nantu à i so azzioni, u campagnolu Vladimir Kostelev hà appruduciutu a chjesa di l'edifizzione è l'icone è i servizii cristiani dirigiti.

9. Valaam

L'archipelago di Valaam hè famoso per u monasteru ortugno, chì i peregrins di tuttu u paese cercu à vede. Sembra chì ci hè una ligna trà l'antica credenze pagana è a religiione cristiana, perchè l'edifici Ortodoxi cunisciarè cù u Veduta di Veles, i Pedichi runici è i Cruz cèltica rializate nantu à i rocci.

10 Olkhon

Psychics in u mondu sò chjamati Baikal the Great Collector, perchè elliottate energia da u spaziu à a terra cun incredibile poterà. Olkhon hè cunsideratu cum'è u "heart pulsante" di u lavu, induve pudete vede parechji ogetti rituali at once. Santuariu in Kladovo, chjamatu Scianariu, chjappu cù inscriptioni Bargut ... Ogni di sti locali hè cunsideratu sagru è cusì intimendante chì sò sempre pruibbuti à visità i zitelli è di e donne - hè crede chì a so psique hè massa sensibilita, cusì u spiritu malignu pò intrinu in u corpu . Andate à a roccia di Shaman è solu i più magichi di u pianu di u pianeta, chì si riuniscenu una volta di l'annu per un letturatura rituali, pò fà à tuttu.