14 ritratti chì vi farà credi in ghjochi

U cravate di l'umanità à u misteru è u misteru hè inescu, chì ghjè per chì i so ritratti sò più preziosa chì u fotografu pudia capisce una cosa inexplicable o qualcosa chì ùn era micca in u so campu di visione quandu a lente hà clicatu.

Ghosts, ghosts, l'ànghjuli di u mortu - tutti quelli fenomeni inexplicabile, ancu rarissimi, ma di volte parechji oghji crescenu enormamente in lente di a càmera, anche in u mumentu di sparà ùn sò micca nutati. I scircetti ti dicenu chì questu hè solu un difettu di a film, se hè una quistione di camere vignette, o un fallimentu in u prugrammu, se u ritrattu hè stato in una camera digitale. Quale sape, forsi l'uritu di qualchi imaghjini hannu una spiegazione trivia, ma a fiducia di l'altri hè cunfermata da l'esperti. Cunsiderate parechji di i più imageglii interessate pigliate in i lochi diversi in parechji posti.

Contrariu à a cridenza pupulari chì ghosts appear only at night, almost all the photographies presentati sò fatti in u ghjornu. Inoltre, ghjeschi ùn anu micca bisognu à vive in u spaziu chjusu di mansioni antichi - cumu pudete vede, sò ancu truvati in u senu di a natura.

1. Una donna nantu à una petra

Allora, u primu in a nostra lista ghjè una figura di una donna sedente, cum'è si basking in u sole. Tuttu ùn era nunda, ma solu sta donna hè trasluzente è si trova nantu à a liceu di u cimiteru abbandunatu di Bashelor vicinu à Chicago (Illinois), chì hà a notoriety di un locu fatal. Inoltre, sicondu u fotògrafu, nisuna donna era vicinu, quandu faci piglià sta foto in u 1991.

Cimiteru Basilea hè assai cunnisciutu in i Stati Uniti per a so attività paranormal. Inoltre à a donna sedente, i tistimoniati vichjàu bughjetti splendenti brillanti chì flutteranu in l'aria; Un cane negru scumpariu mentre avvicinava; Madonna è zitella, flutteratu trà l'antichi tombi nantu à a luna llena; una casa ghastlye, chì devenu per un'impresa, un'impresa, ciascata, flutendu in u spaziu, è poi dissolvi in ​​l'aria; i monaci eranu di u cimiteru, è parechji fenomenu senza esplicatu.

2. Una donna cù prunelli

Questa foto hè stata rimessa in a riserva naturale di Corobori Rock vicinu à a cità australiana di Alice Springs in u 1959. A donna trasparente, cum'è era, vera à vede quì pè i binoculi. U scrittoghju hè stata sceltu per espertezzi scettichi, chì, anch'elli ùn sianu chjamati o ùn pruvà l'autenticità di a fotografia. In u postu retrattu in l'impresa, l'aborigini in u passatu cumporta a so riti anzi, ma duranti a spartaghja ùn hè micca nisuna attività umana.

3. L'omu misteriosu

Questu ritrattu fù fattu durante un picnicdu in u 1997 da a famiglia di una donna anziana. Dopu à a morte di a me nanna, trè anni dopu, l'autore di a photo, riviseghjani i ritratti, si n'avutru qualcosa cosa strana: hà dettu avviate un omu misteriosu chì ùn era micca in un picnic. Ma u più incredibile hè chì era reminiscente straordente di u so missiavu, u maritu oramai di una donna, ritrattu in un ritrattu ritrattu, chì mortu in u 1984. Se vi vede a figura di un omu, a similarità hè oblicu.

4. A zitella è l'astronautu

In u 1964, mentre chì ripusava a natura in u Burg Marsh, l'Inghilterra, u so babbu hà pigliatu parechji ritratti di a so figliola di cinque anni, è in una di i ritratti ellu averebbe una figura misteriosa in robba lustru di parechje raggiune à a spazziaria detta a zitella. L'omu sustene chì, apparti d'elli cù a so figliola vicine, ci era nimu chì puderia passà in bigtoni in u quadru. Cù u sviluppu di a film, l'experti di Kodak cunfirmaru l'autenticità di a photo. Quale hè statu in fattu, è s'ellu hè pussibule chì u fotògrafu ùn hà micca avvistu chì a mamma di a zitella, chì puderia accidentalmente attraversu u quadru, l'espertu ùn hà micca scrittu. A stampa, in ogni casu, si metti à i ghjurnali è diventà assai è amata assai trà ufologi, è a figura misteriosa fù chjamata Solway-Firth o Cummerland cosmonauta da u nome di l'aria induve a fotografia fu pigliata.

5. A zitella à a conflagration

U 19 di nuvembre di u 1995, l'edificu massimo di Wam Town Hall di Shropshire, l'Inghilterra, fù influenzatu da una flame putente chì hà distruttu u so internu. U pittore Tony O'Reilly hà ghjuntu à u situ di u focu per piglià un pocu di ritratti di u locu ardenti. A so maravigghia, cù u sviluppu di una fotografia nìvuru è biancu, truvò a figura di una zucca vicinu à una di l'entrattu. I lucali suggueranu chì puderia esse a ghisa di Jane Cern, una picciotta chì era accusatu d'incendiar in 1677.

6. Fantasma di Reinem Hall - una donna in marrone

Inghilterra, cù a so ricchezza è l'aderenza famosa à i tradizioni, hà una quantità maiò di evidenza di l'attività paranormal, in particulare assuciata cù mansioni antichi, palazzi è castelli. In ogni casu, ùn sò micca assai fotografici chì catturò u ghostu. Forsi u fantasma maiò più famosu in Gran Bretagna hè una donna di culore, una stampa chì, sicondu i fotògrafici di a rivista Country Life, hè stata fatta da elli in u 1936. Stu nomu fù datu à u ghostu da u brocade in un vestitu marrone chì a donna caminava nantu à a splutazioni.

Sicondu a legenda, u ghost of Reinem Hall hè a ghost of Lady Dorothy Walpole (1686-1726), a sœur di Robert Walpole, chì hè cunsideratu u primu Primu Ministru di a Gran Bretaña. Lady Walpole hè a seconda moglie di Charles Townshend, chì era statu spluttivu in caratteru. Viscount Townshend presuppò infurmatu di a trazzera di a so mòglia cù u famosu Lovelace Lord Wharton, per quale l'hà chjappu in u duminiu per u restu di a so vita. In u 1726, Lady Walpole morse di vucca.

Per a prima volta, ghjustu di una donna hà vistutu in un vistitu di brocade marrondo anticu, appareva à Rheinam Hall cìantu anni dopu, in u 1835, è per u seculu dopu scantatu l'abitanti è l'invitati di u duminiu di u tempu. In settembre di u 1936 u librettu di a rivista Paese di a Vita cù u so assistente hà ghjunghjenu u duminiu per piglià qualchi impresa di l'internu di a casetta per l'articulu. Dopu d'elli, dopu à piglià una foto di l'scala principale, avianu da ripiglià di novu, quandu de sternu l'aria nantu à i passi addossu, formando una cosa chì s'assumiglia à l'argumintazione di una donna chì scappava lentamente à scinni à i fotògrafi, ma ùn pèrdinu a so capelli è arrimò in rapidamente una figura misteriosa, in Brown hè u fantasma inglesi più famosu.

7. U Ghjochi di a Moglie di u Re Henry VIII

Unu di l'ultimi ritmi di l'ànima perchita, fatta in u palazzu reali in inglese u Hampton Court in u 2015, hè una fotografia di una di e cose di u più odiu Inglesi Re Henry VIII, chì, com'è cunnisciutu, hè trattatu bè sternamenti cù i so numerosi femine.

A storia di a stampa hè dinò. U mutore di u bus turisticu, cunducerà i so clienti à u palazzu è u parcu di u parcu di Hampton Court, caminava traversu i palazzi di u palazzu in anticipazione di un volu di ritornu, è, dopu avè strappatu u mumentu chì ùn era nimu in u hall, piglià una fotografia di l'stampa majestuosa di marmura. À u primu ùn hà micca avutu qualcosa inusual, solu quandu turnava in casa, mustra sta fotografia à un amicu chì hà avutu una figura à u cima di a scala, è dumandò quale era questa zia era. Allora l'autore di a photo appellu à u serviziu di serviziu di u palazzu, chì cunfirmò chì in u stessu locu una figura femminile misteriosa hè stata registrada da una di e camere di vigilazione.

Doppu a storia di cincu centu anni di l'Hampton Court è i numerosi evidenzii di ghosts stancu vicinu à l'ottene ghjunghjenu, u ghostu prumuvutu (s'ellu hè veramenti) pò esse ghjustu di una di e donne d'Enricu VIII: o Catherine Howard hà imprighjunatu in u palazzu finu à a so esecutazione à l'età di 21 era capita, senza accusazione injustu di adulteriu), o Jane Seymour - a donna amata di u re, chì mortu da a freba pocu dopu a nascita di l'erede - u futuru King Edward VI. I ghosts di sti dui donne più frequentanu in u palazzu.

8. L'Scantu di u Rè Enrique VIII stessu

In Hampton Court ùn sò micca solu i fantasmi di e donne di Enricu VIII. A càmera di l'osservazione d'ochji fissi una figura in vestiti antichi, chì si vinaru nantu à u limitu di una di e pezzi. Hè presumibule era u spiritu di u rè stessu.

9. U Terror Amityville

13 di nuvèmmiru 1974, Ronald Defeo, di 23 anni, spirau in u baru "Wu Henry" in Amityville (Long Island, New York) cun un aullu chì i so parenti eranu stati morti. In a casa di a famiglia di Defoe, a polizia detti sitti corpu: i genitori di Ronald, quattru da i so fratelli è i sureddi chjappi sò stati sparati in i so leitti facci. Ronald hà dettu chì hà avutu travagliatu tuttu u ghjornu, è quandu turnò, truvò chì a so famiglia avia statu ammazzata. In ogni casu, dopu à a so stanza, truvava un fucile 35mm, Marlin 336C, da quali vittimi eranu sparati, confession à l'assassiniu, chì hà fattu a ghjurnata prima, circa a quinta à quattru à questa da dumande. Dopu un prucessu longu chì Ronald Defeo hè stata attentiva di sane, fù accusatu d'accadèmitu in l'assassinu secutu è hè statu condensatu à 6 termi di prigiò per 25 anni.

In ogni crimeu, ci era parechje inconsistenzi è spazi bianchi. Cusì ùn ci era micca sicura chì una persona puderia pacà i quattru assassini, perchè nimu di i membri di a famiglia dispertu è pruvatu di difende, perchè tutti ci stanu in un postu - in i so stomachi facciuti (i sapienti chì l'organi ùn si move), è per quessa ùn si sentenu rifleschi di rifle, ma ùn ci sò altre casali in u vicinariu (hè stata stabilita chì u silhugista ùn hè micca usatu). Tuttu questu, è dinò a riunione di Ronald è di i misteriosi vuci chì hà intesu 28 ghjorni prima di l'assassiniu, era u mutivu di certi investigatori di i fenomeni paranormal à cunsiderà chì successu com'è u risultatu di l'influenza di e forze stranieri.

U 18 di dicembre di u 1975, 13 mesi dopu a tragedia, George è Catherine Lutz praticà una casa in l'uspidale altipianu cumuni chì DeFeo hà stallatu. Ùn puderianu mancu fà imagine chì avianu da esse ghjustu solu 28 ghjorni in a casa.

Mentre i novi inquilani spuntati e cose, un sacerdotu catòculu vinia à elli à chjaru in a casa. U prete ascendia a stazione à u sicondu pianu, hà intrutu in l'anziane di i frateddi Defeo cunfirmati è si cuminciò à sprinkle l'abitazioni cù l'acqua sante quandu ellu intesu "Ghjustu!", Sì unknown ignoratu da quale. U sacerdote accurtu da surtite a casa, senza dì à i novi propietate ciò chì avia intesu. L'avia dettu avè micca fà un'abbettu da a cima di l'uttene. Un pocu intruduce, i novi innepi di dicisioni di seguità i cunsiglii.

Da u primu ghjornu in a casa, a vita di a famiglia Lutz hà cambiatu per agisce. U capu di a famiglia era sempre friddu, ancu chì a chimenea ùn hà micca firmatu à affucà, a coppula diventà sempri ind'u malu, è a so figliola pascia tuttu u tempu in a so stanza, ghjucatu cù un amicu imaginariu, perchè ùn era mai statu avutu sempre. Allora nantu à i muri avianu cuminciatu à appare o desaparenu spotsi scuriti, in a stanza nantu à u seconda cintunara, centuie di mosche circa, anchi si a finestra hè invernu, è u pruprietariu di a casa cuminciò à svegliate ogni notte à 3:15 precisamente, chì coincide cù u tempu stabilitu di l'assassiniu di Defoe. Waking up one day, George hè horrified à veda a so mòglia, chì si vultò, cumu pareva, in una vechja donna. Una altra è imagineghja chì stava passavanu nantu à u lettu. Quandu, una sola notte, colpu di colpu è u scuru mistuu, cuminciò à sèntelu in la casa, è i pezzi di mubilità avianu cuminciatu à movimentu, a famiglia Lutz, avendu aghjustatu l'essenziali, partiu a casa in una passione, trasfurmate à a cità vicinu à a mamma Katherine.

Vinti ghjorni dopu, scopra l'attività paranormalità di a casa anu arrivatu populari in quelli anni, ghjunti persunali Ed è Lauren Warren, accumpagnati da u journaliste TV Marvin Scott. Duranti l'studiu, i parapsychologues, eranu susteni, anu sposti à i manifestazione multiplici à ghosts, chì spessu pressu in u spinu è eranu in forma di i cadaveri di vitturi morti. Duranti u filamentu di l'internu, una di e fotografia palesa una ghisa di un zitellu chì s'assumiglia à u più chjucu di i frati Defeo.

Trasfurmà in l'archivi, i parapsychologues anu stabilitu ancu chì nantu à a tarra lucali di a casa custruita in u 1924, anzamente abitatu a casa di John Ketchum, chì era attivamente attiva a magia negra è da a volta hè statu sipultuatu vicinu à a so casa. Ancu prima nantu à sta tarra era una casa in quale l'indiani mantuvenu i malati è i maligni, chì si firmonu in questu locu finu à a morte. Cusì, Ed e Lauren Warren suggiunonu chì un postu cun una storia misteriosa facia cum'è un magnetu attraversu e forze stranieri chì avianu un rolu tràgicu à a morte di l'antichi è stati terrorizzati novi residenti.

Ùn puderebbe smariscendu ciò ch'ella hè quessa questa storia è chì era tuttu un invenzione di l'avvucatu Ronald Defeo per justificarà u so cliente. I fatti sò chì, dopu à 1975, ùn ci era micca una attività paranormal in a casa, è l'ultimi pussibuli l'hà compru in 2010 per 950 000 USD.

Basatu nantu à a storia di a famiglia di Lutz in u 1977, u libru "U Sciccareddu di Amityville" hè scrittu è di duie pelle di u stessu nomu sò sparati - in u 1979 è u 2005.