Chì pudete manghjate à alimentà un zitellu?

A donna chì hà amatu a zitella averà cun vigilancia curretta ch'è ella usa per i so propiu alimentu, postu chì a salute di u so picciottu depende assai di questu. I ragiuni chì pudete sberà quandu allumineghja i so figlioli sò solu certi alimenti, uni pochi, à dì:

  1. Dopu a gravidanza è a parturientu, u corpu di a donna hà da ricuperà à rimpruverà a mancanza di questi sustanzi chì sò stati passati in u prucessu di u portale è u nascita di un figliolu o figliola.
  2. Nutrimentu di a mamma, infatti, hè a basa per l'alimentazione di migliori, perchè u latti di mamma ci anu tuttu ciò chì a so mamma utila, anche in una forma ppurmata.
  3. U lettu di maternelle, se l'alimentu di a mamma ùn hè micca bè alimentatu, l'antigens (e sustanziali chì causanu risultati allergii) pò esse cuntatu, chì hè a causa di a maiò parte di casi allergii in i criatori.

L'uggereux - chì pudete manghjà?

Sì avè un picciottu, fate chì pudete manghjà tuttu ciò chì ùn provoca micca allergià in u zitellu è à u listessu tempu hè d'utilità per voi. A dieta hè stata variata cum'è possibili, includenu un gran numaru di prudutti di latti (di lignu, kefir, furmagliu, cottage cheese, yogurt), carne, pisci, grassu di vegetali è animali, cereali, pane pasticcante, verdura i frutto ipoallergenic. Da e manciari duverebbe precisà u focu nantu à u tè, compaghi, frutti, u acqua minerale micca carbonate. A volte hè permessu di vìviri un cafe freddo.

Chì cose cumu puderaghju scurdà quandu u manghjà?

Dopu avè capitu chì pudete manghjà mentri l'alimenta, vi deveru esse listatu ciò chì voi esce micca spiegà o limite tene quantu pussibule durante u travagliu.

  1. Prima, durante stu pirìudu ùn pò micca beure l'alcohol, fumu, perchè e toxine sò trasmessi à u zitellu cù u latti.
  2. U sicondu, ùn pudete micca manghjate frutti è verdura esotico, è dinò chocolatà, cavalla, crabs e crayfish.
  3. Tercero, ùn puderebbe micca bevi chì spitalizeghja u sistema nervu, à dì tè forte è u caffè.
  4. Quarta, hè bisognu di limità, è hè megliu escludiri da a dieta i prudutti chì ponu causà allergii in a mamma o zitellu, à dì: