Pudete dà u so arlingu infermiera?

Oghje, per una banda, i medichi ùn ne anu più bisognu di a mamma per seguitate riguardu à a dieta durante a piccula, salvu l'iniziu tempu immediatu dopu à u nascitu, quandu chjese in modu negativu à a salute di a mamma è u so equilibriu di vitamini è minerali in u corpu. Invece, hè impussìbule di escluderà u risicu di l'allergii in u zitellu, soprattuttu se u zitellu hà in una predilettenza hereditaria à i rashes è à e altre manifestazione di a pelle. Per quessa, i mariti piglia a scelta di l'alimentazione abbastanza seriu, è unu di e prubbremi chì preoccupa seriamente a donna hè se l'aringa hè stata permessa di aduprà.


Arringu per a mamma in infermiera

U pesciu hè una preziosa fonte di e sustegiu più ùtule, cumprese i grasi saturati è iodine, chì hè assai utile per a glàndula tiroidea. L'usu di i pezzi cuntribuisce à a prevenzioni di malatie cardiovascular, in più, hà fattu una diferenza significativa in a carta di a mamma. Ma una quistione impurtante chì preoccupa assai donne hè chì l'aringa ùn fate micca allergià à u zitellu.

Pertinàbbilmente, allergii à i pesci sò rari in i zitelli, è se i genitori ùn anu micca un sensibulità aumentata à stu pruduttu, l'aringa in a lattazioni ùn deve micca avè una reazione negativa. In ogni casu, a quistione hè cum'è u pezzu era salitu, cù l'usu di quali ingredienti di cunservatori.

Comu sceglie l'arbre d'infermiera?

Hè, veramente, i medichi cuncordanu chì hè pussibule di alimentà l'aringa, salvu, forsi, u primu mesi da a vita di u zitellu, quandu ci hè necessariu di seguità currettamente a nutrizione di a mamma è escludiscenu micca e pussibilità allergia. In ogni casu, hè necessariu di sceglie un pruduttu di qualità chì cuntene un minimu di cunsirvatori è tinturi. Hè bisogna un arenque naturali senza salsi, mustarda è acitu, in u quali ci hè solu salinu è un minimu di ingredienti supplementarii in a cumpusizioni.

Ideale, sicuru, se hè un pezzu naturali, salitu in casa cù solu salinu. In ogni casu, ùn tutti ùn anu l'oppurtunità di preparà sti platti in casa. Quandu compra un pezzu sanu, fate cura di a so aparenza è di frescura, i scalette sò brillanti, è a carne di pisci - elasticu. Se cumprate un filettatu, seguitanu aduprà in a data di fabricazione è a cumpusizioni di u pesciu. Hè megliu dà preferenza à i pruduttori pruvenuti chì a qualità di u produttu chì cunfede.

Hè pussibule di alimentà l'aringa spessu è in quantità grandi?

Una altra pregunta chì e donne femoni hè esse si l'aringa di una mamma in infermiera pò esse cata spessu. Avete bisognu à esercitarà una cura razze. Ùn aghju micca abbiunce l'aringa è manghja troppu spessu, ci hè una parolla chì un quantu aumentatu di salitu pò ancu cambià u gustu di latti, chì duverevule à u fiadore di u zitellu di u pettu. Inoltre, ancu un zitellu senza propiu a allergii in questu casu pò esse una reazione negativa. Hè abbastanza à manghjà una piccula cantina di pisci diversi volte à settimana per cupre u bisognu di un organice in grassu satuatu è iodine.

Inoltre, hè bisognu di esse à u statu di u zitellu, seguendu i so reaczioni à ciò chì a mamma si trova. Se dopu avè manghjatu un aringa, anghjulià è di dulore à l'abdomen, da a prossima volta hè megliu per reducirà a parte o per abbandunà solu u platu.

À quistione di esse possibbili per una mamma d'infermiera à l'aringa, puderete risponde positivamenti. Tuttavia, deve esse ricordatu chì i prudutti chì sò in a dieta di una donna d'infirmità, anu bisognu di analisi di a cundizione di u zitellu. E questu ùn hè micca solu à i prudutti, ma à qualsiasi altri alimentari. È se vulete crià un zitellu sanu, à qualchì volte da rinunzià ancu l'alimentu più deliciosu è favuritu, è a sustituiscevi cù qualcosa cosa.