U direttore creaticu di a marca Diane von Furstenberg era Jonathan Saunders

In a industria di a moda, hè inestazione. Questa aria era cuparta da a frebba di u cambiamentu di dirittori creativi. Solo in l'ultimu annu, a casa di moda di Saint Laurent, Dior è Lanvin annuncia chì anu detti cambiamenti di u persunale. In modu, a marca Dior ùn hà micca truvatu un sustituente per Raf Sims, chì abbandunà u postu di creatore capunanzu in u 2015.

Diane von Furstenberg hà incuraghjitu à Saunders da Dior

Per parechji mesi, cum'è a prumessa rivoluzza chì rumani chì u talentu ghjochi designer Jonathan Saunders travaglià cum'è un direttore riativu di Dior, ci era un tempu, ma ùn era micca cunvalidazione di questu. L'intesi di l'Scuzzesi chì ellu stava sempre travagliu cù quellu chì era ovvutu chì Jonathan hà chjusu a so marca, anche u fattu chì a marca hà avutu succorsu cummerciale. In più, duranti a so esistenza, a cumpagnia di Saunders hà acquistatu parechji clientella stella è i pruposti d'accussientu cumminciavanu à più in quandu di principiu. In ogni modu, tuttu questu ùn impedisce à Jonathan da fà una decisione fatica: per diventà direttore creativa di a marca Diane von Furstenberg. Comu nfurmate in i redes suciale di u disignu di moda, tuttu questu tempu avianu assai i negozii difficili e, finarmenti, à mità di maghju signau un cuntrattu.

Leghje ancu

Diana von Funsterberg hà dettu nantu à a so scelta

Immediatamenti dopu stu missaghju, e fanali vitturevanu nantu à u situ di l'empresa Diane von Furstenberg a nota da u patrone di a marca. "Amici amici, sò cuntentu d'avè informatu chì u nostru gruppu hè ricustituutu cù un altru moda di talentu. Jonathan Saunders unisci à u postu di dirittore creatore, assai di voi hè familiarite cù a creatività. A so passione per i tessili brillanti è i stampi interessanti facenu a so opera unforgettable, è a so qualità di "fà una donna più bella" hè quella falta in Diane von Furstenberg. Penzavi pensà per un pezzu u tempu è ghjunghjite à a cunvinzione chì ùn megliu micca truvà un designer di moda. Mi aspittà à quandu manifisteghja cum'è un direttore creativu è guidanu u nostru scuderia, "hà scrittu a mittennaria Diana von Funsterberg.