Un Amicu Imaginariu

L'imaginazione di i zitelli ùn pare mancu senza frontiere è ùn finisce micca maravigliate. Allora, certi figlioli anu amici imaginari. E cumpurtamentu stranu spessu scantatu i genitori è a causa di l'ansietà. Chì ghjè, u jocu di u zitellu innocentu o un disordine mentale?

L'inclinazione à l'amici fictitious sò chjamatu sindromu di Carlson, quandu un zitellu crea in u so capu una certa impresa, una illusione, è crede in a so esistenza. A solitu sta cundizione hè osservata in i zitelli à 3-5 anni. À una età più cuscienza, pochi pirsuni riminiscinu à sta cumunicazione. Tuttavia, ùn scurdate micca questu.

A maiò spessu, a surgente di sta situazione hè a prublemi emutivu esistenti. È in a maiò parte di i casi, i zitelli anu pensendu à fà un amicu imaginariu da a sulitudinia, u malinterprete o mancanza di u cuntattu tutale cù i pari. Per esempiu, un zitellu spessu seguitu solu in casa quandu i paisani sò in travagliu, è i zitelli cù quale pudete aduprà in u patiu ùn sò micca prisentà o cun elle ci sò cunflitti. Mentre chì un amicu inventatu sempre "listene è entende" è, à u cuntrariu di l'altri, sempre serà simpaticu è faciule cun l'amici.

A volte un ziteddu principia un amicu chì hè statu inventatu per ùn esse responsabilità è sentimenti di culpè per una briganza. Dopu tuttu, per dì chì ùn era micca quellu chì hà fattu, hè u più faciule di culpè. Allora pruvà per pruteggià di u castigu.

Ùn ci hè qualcosa per a preoccupari?

Cumu possu i genitori agisce in questi casi? A cosa principalu ùn hè micca per passà nantu à u zitellu, ma per micca ignurà a situazione. Truvate un cumprumissu. Fate dumande nantu à questu amicu. Stàtelu à a storia di u zitellu, dà un pocu, avè rializatu ogni dumanda à un amicu. Ùn si scherzi à u zitellu à tuttu, perchè anderà andatu in u so mondu internu. Ma à u stessu tempu, ùn rinuncia micca à e so funzioni chì avete per u zitellu è e rimarche fattu.

Se i genitori di u zitellu sò assai stretti, un amicu fictitariu pò esse u chjaru chì accetta u zitellu com'è ellu, ellu sempre Hè cuntentu, è ellu pò esse ghjente è contà di e so greghje. Allora vale degnu di u zitellu more libertà, ancu s'ellu ùn hè micca teme per espresà a so opinion è espresione l'emozioni fogghi.

Sì un zitellu fessi anzeddi amichi per via di mudelli, aiutanu à truvà novi, avete l'opportunità di vedà o mantene in cuntattu cù i camandati di u passatu.

E più impurtanti, dà u zitellu più tempu, cammina in u parcu, fate quarchi cosa, pigliate cun elle à parechji avvenimenti, interessate in a so vita. Dopu ad avè parlatu à voi, ùn hà micca bisognu di avè parlatu à l'altru.