Cumu sculaccià "Barboskin"?

Dopu à u 2011, i canali di televisione russa fugliali una magnifica serata animata "Barboskiny", prodotta da l'studiu "Melnitsa". In sta stampa animata ci conta a vita di una famiglia di caratteri di fanti, cù a struttura di i persone è i cani. A famiglia hà cinque figlioli - trè zitelli è dui nichi, mamma, babbu è avettu.

Ogni carattere hè unicu, hà e so propiu caratteristiche distinti è e parolle caratteristiche. A serie in sè stessu hè bonu è alegre, è assai simili di i zitelli di parechji età. Avà i caratteri di u "Barboskin" sò diventatu assai populari chì i so imagine si pò truvà in ogni locu - nantu à e porche di notte di sculare, ghjucate è accessori in cumpitenza, in libri è libri di colore.

Tanti zitelli, in particulari quiddi chì anu piace u disignu, vulianu rintra i so eroi predilettu nantu à i so propii. In questu articulu, aghjustemu parechji esempi di fà facili a capisce i membri di a famiglia Barboskin.

Cumu sculacciate Lisa è Rose da u "Barboskin"?

Cù l'aiutu di sta classa maestra nantu à u dettu pudete truvà dinò à scumparsa cumu sculaccià a Rosa Barboskina, un passu, com'è a so sirenita Lisa.

Rosa hè a figliola maiò in a famiglia, una bella bedda, è un grande "imaginatu", cum'è Lisa a chjama. Dibughjatu, ùn si scurdanu di u distruggeru cumpostu è u beddu piazzu - l'attributi invariabili di l' aspettu di Rosa.

Lisa - una ragazza alegre è bruttissima, ma hà una impadenza impurtante - li piace à parlà. A zitella hà una figura straniera è un pilu rossu assai brillanti, per quellu chì hà dettu cumpritu.

  1. Emprinzemu u nostru debitu cù una imaghjini di u schellinu auxi di a testa, u collu, u troncu è di e pedi di i nostri caratteri.
  2. In u sicondu stadiu, piaccionà e funzioni di Rosa - nasu, bocca è l'occhi, è ùn anu micca scurdatu di a crotch è cilia.
  3. Inoltri, gràzia di Lisa.
  4. Aghjunghjenu u collu, mani è Rosa blusa.
  5. Avà scrivemu a brusa di Lisa è i penne cù quale mantene a so surella.
  6. Tant a culleghje avè bisognu di aghjunghjite e fala
  7. Avà scuzzulate i nostri zitelli è i scarpi.
  8. Finalmente, Rose è Lisa necessitanu scopra parigli di curvy.
  9. Allora, u nostru disegnu hè prestu.
  10. Hè ciò chì passa se culleu i nostri zitelli cù colpi o marcati.

Cumu scrive un zitellu da u "Barboskin"?

Per parechji, u membru più chjucu di a famiglia diventò un caratteru predilettu. Oghje graziosa è fidanzata, Baby just fascinates with its spontaneity. U schema seguenti simbuleghja cumu facilmente è simpricimenti disibu.

Cumu sculaccià Timoteu da a serie "Barboskiny"?

Qualchi carusi sò assai affariri di u listinu è benedizzu, ma ligne vergine vicinu Barboskin - Timocha. Tim hè u megliu amicu di un amicu è un grandi admirer di a biddizza di a so sughjera Rosa. Cù l'aiutu di l'esempiu schema, pò digià travaglià facilmente è facilmente Scorsu:

  1. In u primu passu, sceglie un grande circhiu - u contu di a testa di Tim, è dirighji i linii diretti in questu. Allora aghjunghjenu funziunalità faciale - l'ochji, u nasu è a bocca, in più di i fille di maschi.
  2. Acchianate a faccia cumpletta.
  3. À a fianzione sussida, pudete sculpitarà un caprettu per Timoh.
  4. Dduce u corpu di u nostru Tim ùn hè micca in tuttu difficiuta, perchè e linii sò assai simuli.
  5. Nantu à a vistita, facemu i dati necessarii, è ancu avemu a rappresentanza i raspenti di i mani left and right.
  6. Pittura bianchissima à u nostru aiutu è u capelli, u nostru disegnu hè prestu.

Per scopra i nostri caratteri di a serie animata, utilizate apprincipiti, raffinati cù un scuru semplice. Ùn vi scurdate chì tutti i Barboskins sò credi fugliali, è ùn hè micca rigore è rigore in a so imagine. A manera più faciule di cumincià aduprà cù a definizione di i contorni di a testa è u fustu, è scriveghja chjucu in l'estremità. U studiu finitu pò esse pittatu cum'è in una cartulina film, o di manera completamente diferenta, cum'è a vostra imaginazione rende.

Per esempiu, cù l'aiutu di queste imagine pudete truvà facilmente cumu pudete sculaccià un genie è un amicu,

cum'è a mo mamma è u babbu di u "Barboskin":