U zitellu hè sempre persu

Sò surprised: u to bellu sempre ubbidenti, tranquillu è tranquillu di colpu diventa capricciusu. Prima o dopu ogni genitori facenu stu prublema. Ma tutti sò i motivi è spiegazioni.

I so discontentivi è i zitelli intransiante scritte à u primu anni. U fattu hè chì à l'età di 1 à 5 zitelli sò sottumessi una "ristrutturanza", in u cursu di quale anu apprendendu assai affari, capisce l'adulti più è sighere cunflitti emuziali più forte. À questa ora u zitellu u principiu di guarisce i so capricci, senza chì persuasione è punizioni ùn ponu aiutà à sughjà di u zitellu. Semu devi esse ricordati chì l'umani d'umani sò una manera peculiarità di attruvaranu attendu à elli, per scopu di assolutu u desideriu. U caprettu pò chiancià, chianci, stampà e pedi, dispunite e cose, è se averia ancu ciò chì voli, hà rializatu à stu metu più è più spessu. Per capisce a manera di risponda à i vagari di u zitellu, hè prima necessariu di scupriri a causa di a so manifestazioni.

Perchè u figliolu trè?

L'urìggini di stu cumpurtamentu sò generalmente simplici, ma i genitori ùn sò micca sempre cunsigliatu da una volta. Allora, i ragiuni chì un zitellu hè sempre persu, per esse:

Un zitellu capricciosu - chì fà?

  1. Se u vostru picciuottu si metti à capricciusu - vedi a so salute. Forsi hè quarchi cosa chì vi moloctau: a risurizazione di a temperatura, u so stomacu duce o una tezza, un corpu cù u nasu.
  2. Pruvà cumprendre ciò chì esattamente u zitellu vole cumprà. Dopu avè intesu, spiechèndulu ch'ellu fussi più correctu per sprimà i vostri sentimenti cù e parolle è senza emozioni.
  3. Hè impurtante chì tutti in a famiglia mantenenu una pusizione cumuni. È se u babbu è a mamma hà digià impeditu à qualchissia à u zitellu, da chì l'esse "impussibile" à a fine, invechjate l'altere è a circustanza. Eppuru, in u casu quandu avete permessu di qualcosa, purgate e tutte e consegwenzi à a fine.
  4. Quandu a tempesta di l'emozioni sparisce, parranu cù u zitellu in silenziosu è cun afectuosamente. Dìcimi quantu elli sò state affittuate da u so cumpurtamentu è esete a fiducia chì in u avvena ùn deve esse diventate stu modu.

Cumu trattà cù i vagari di un zitellu?

U capricci senza puderebbenu perseguite. In u casu da quandu u zitellu annunzienu per esse capricciusu, mantene a calma. Forsi, a ragiunaria di a so manifestazioni si trova in a mancanza di impressioni, cusì durante u ghjornu intrendu di cambià da una lezioni à l'altru. Dà i vostri figghi assai tempu, bacio è abbracciante, cammina cun ellu in strada è ghjucate in casa. Ùn lasciate micca u zitellu solu per un pezzu di tempu quandu u televigore hè in ghjornu, chì questu puderanu causarle o overexcitement di u zitellu. E, sicuru, ùn mai scantari u zitellu cù punizioni. Intunate à u pusitivu è crede ch'è u zitellu hè correctu!