Cumu à dì à un pappagallou noi di una picciotta?

A quistione di a distinazione di un loro maschile di una picciotta pò esse un spartimentu difficili, postu chì parechji spezii ùn anu micca esse stampatu esterni esprimitulentanu chì marcanu un seculu particulari, è se ci sò qualsiasi diferenzi distinti da i vignaghjoli, sò difficiuli di identificà, ùn avè avè paragunate l'acelli di i dui sessi. Ma l'avemu averemu cunzidiratu, per quali criteri hè pussibule definisce u sessu di i pappagallo di e dui spezii più pupulari per a mantenimentu domesticu.

Cumu distinguisce un zitellu di una zitella in poveri astratti?

A manera più faciule di risolve stu prublema hè di i pussibuli di i pappagni ondulati, postu chì questa hè una di e pochi spezii in u questu secondu pò esse determinate da un scantu ecunomicu per e caratteristiche caratteristiche. A solu suluzione di a question, cumu si distingui un loro maschile da una femmina, hè cuparta, in stu casu, in u culore di una cera - un spaziunale speciale à a basa di u pico. À u maschile di un pappagallo ondulatu , durante a pubertà, questa superciclatura hà un culore blu brillanti. Certi voti, in certi varietà di pappagalli ondulati (lutino, albinu, penevule, vurpi ochji furiosu, steamy, ricessu variegated), u culore pò cambià à un rico rosatu cù spiagge blu. In i femini, i pappagalli sedutti sò generalmente culore grisese-brunu o culori marroni brillanti.

À l'età, l'intensità di u culore di a cera in i pappagni ondulati pò varià. Cusì, in ghjovani individuelti, u sessu pò esse più difficiuli di stabilisce, perchè i masci pussibulità una caghjula ligeramente azurata, in femminili, ùn hà micca ancu acquistatu un coratu satuvatu. A più intensiva di i pitture nadrukvyu avvicinamenti assicurati è pronti per a ripruduzzione. À u tempu, a vernice si sparghje.

Cume distingue un zitellu di una zitella da i pappagalli di nfertili?

Questu hè solu u casu quandu solu per ricanusciverà quandu u male, è induve a femmina, a primu da vista, hè impositu. In ogni casu, a quistione di a distinazione di u sessu di un pappaggiu pò esse resoluze a paragunendu l'apparizione di l'individui d'un paru, perchè i cô sonni sò più venduti in pare parechji. Allora, u signu esternu di a diffarenza in u campu hè a forma di u capu: se un mira a infernal da u cantu, u male hè più allungatu, u testa hè quantità più bassu; A femina hè una culori più tondi.

Un altru signu, di quale pudete distinguishte u sessu, hè a piantazione di l'uccelli nantu à una perch in una cascheta. Un femminile adulte è femminile sessuale, ancu s'ellu ùn hè micca incubruitu, hè à pusà nantu à a perchà cù i so gammi anchi apartementu, u male manteni vicinu à l'altri.

Infine, stu metu ultimu riferisce un esse dettagliu di ogni paese, ma questu hè u metu più precisu di determinà u sessu di fruttu. Hè necessariu per sente l'stomacu di ogni ariculu cun cura. In a rigioni pélvis, duie bones, simili in forma à i capi di partita, sò stati trovi. L'intrattenimentu spazi infertilu masculinu ùn sia più di 0,5 mm, mentri a femmina pò cumprà 1 cm, perchè hè di sti boni chì a femmina facia u ova.