Mickyomatoz in cungi - sintomi di a malatia è i metudi di u trattamentu

Una malaria di virus virtuvaria assai seriu Una myxomatosis in cungi prupone prucessi infjammatori in u corpu di l'animali, a conjunctivitis purulenta di a forma cumplicata, l'apparizione nantu à u corpu di neoplasmi in a forma di cone è blisteri. A malatia spessu porta à a so morte, ma puderete a lotta, sapendu i sintomi à u tempu.

Virus myxomatosis di rabbits

L'agenti causativu di myxomatosis in cungi hè un virus, da a famiglia di poxvirus, un "parent" direttu di l'agentu causative di viru, i fibroidi di pervede, i fibroidi Shoup. Dopu avutu vaccinate un rabbit da myxomatosis, avete da prutege l'animali è di e malatie listessi, averebbe sviluppà a immunità. U virus chì provoca sta maladie hè persistente, in 3 mesi à un regnu di temperatura di 7 à 10 gradi hè perfetta cunzerva, è à 18-20 gradi pò vive in a pelle per un annu. Soluzioni alkalini è furmali, etere - anu un effettu perleculu nantu à questu.

Mickyomatoz in cungi - i sintomi

Hè difficiuli di avè avutu i signali di a malatia in i primi ghjorni, secondu cumu quellu forte l'animali hè, i sintomi pò manifestà da a fine di a terza simica da u principiu di l'infezzione. Pigliate un scansu constantu è minatu di l'animali, pudete avè observatu i primi sinistra di myxomatosis in cunegghi in a forma di rossi spots nant'à u peddu è i picculi nòguli nantu à i parolle è l'uce.

In più, i sintomi evidenti sò:

Da trattà a myxomatosis in conigli?

U trattamentu, puntualmenti dispostu per i veterinari, è u cumplete di tutte e regule pò esse efficace. Per guardà i conigli di morte, aiuta l'immunomodulatori muderni è i antibiotici forti. U trattamentu effettu di u trattamentu in myxomatosis cungii sò sottucutatiunzione in injezzione, fatta da specializazione, cù droga: "gamavit" (cù a desidratazione di l'organizmu cù "ringtone"), "baytril", nasali.

I ranchi nantu à a pelle sò trattati cù iodu. L'annu durante u trattamentu deve esse bè calamaru, cun u rifiutu di l'alimentariu s'ellevanu di ricordu in prudutti medichi privati ​​chì furnisce u corpu di cuneggi cù nutrienti. I ricordati annantu à l'animali annantu dui o trè mesi in quarantine, sò sempre pussibbili pussibilità di u virus.

Mickyomatoz in cungi - trattamentu in casa

U trattamentu di myxomatosis in i rabbiti rimedii tradiziunali hè pussibule, ancu si stu prucessu hè cumplessu, bisognu di un grande esforzzione è di pacienza. I ricordi folkali ùn sò micca assai curative chì aiutanu à u cunellu per sustene i forzi vitale. In casa, utilizzanu medicazione, ma ci sò parechji metodo folkloristichi chì sò efficace si avete u tempu d'appliendarle in i primi stadioni di a malatia:

Prevention of myxomatosis in cungi

U piccu di malatie da myxomatosis in cunegli sò in l'ultimi ghjorni di primavera, duranti l'attivi attivita d'insetti chì portanu u virus. Per capiscenu a premessa cù e rete protettiva, chì spartinu u cuntattu di l'animali cù i vignaghjoli, infezione pò esse ridutta. Per u scopu di a prevenzioni, sempre insceche e animali, cuntrolla a cundizione di a pelle è di a lana.

Aduprà a vaccinazione regulare è puntuale di i carcasseri, a maladie di malaria di malaria hè assai periculosa è fugasta, u trattamentu ùn sempre micca furnisce un risultatu pusitivu. A vacuna deve esse amministata à i ghjovani individuelti, l'immunità di i cuneggi seranu megliu affruntà cù a malatia, è continuanu à facenu annantu. Per prevenisce l'infizzione, hè necessariu di prucede peri puliticamenti, i fugliali è i so celetti cù preparazione speciale.

Vaccine versus myxomatosis di cuniglia

A vaccinazione cù un scopu preventivariu hè un modu efficafirenti è efficace à prutege l'animali di a malatia. A vaccinazione contr'à a myxomatosis in cunegghi forma l'immunità in i animali, prima faciatu à l'età di 28 ghjorni, è seguitanu u schema di vaccina:

Veterinariani ricumandenu l'usu di vaccinati per vaccinoli cumplessi, immediatamenti da 2 o 3 malatii, sò venduti in dui viales in u pacchettu, a cumulazione di quale hè mischjata prima di l'applicazione, l'animali traspendu l'omi è guarantiscenanu. Specificamenti per a prevenzioni di myxomatosis, i seguenti droga sò utilizati: "rabbiwak-B", "B-82", "lapimun mix", "myxoren".

Ruggieri dopu a myxomatosis

In i animali chì anu persa a myxomatosis, l'immunità activa à sta maladugia hè sviluppata per u restu di a so vita. I cuniglii nascenu da e doncine cù e malatie, finu à cinque simane d'età, sò resistenti à u virus, grazzi à l'antichi in l'organettu di u cunigliu è passendu à u ghjovanu in modu passiu. A malatia di i contagai faciuli di a malaria hè piriculosa perchè ancu i survivanti di cuniglia per un pezzu di tempu sò cumpunenti di u virus, chì pò purtà à novi rivuluzioni di a malatia.

Cumu si pò trattà i celui di cuniglia dopu a myxomatosis?

Se u cunigulu hè malatu cù myxomatosis, hè cunsigliatu di disinzià e micca solu i caghjerie chì l'animali stanu, ma a casa di u cunigliu. Parechji prupietari prefete disinfettanti populari: Glutex, Virkon, Ecocide C, ancu spessu usa un solu settore di 5% di iodine alcoolica, questi fondi sò acquistati in spiunatorii veterinarii.

Pudete applicà è modi, pruvate in tempu, rimedii tradiziunali:

I mixomatosi in i cungiuli hè l'epidemica, hè difficettule di salvà di questu. A vaccinazioni preventivi puntuale, u mantenimentu di l'animali cù i cristiani disinfettati, cun vigili cura è constante, aiutanu à identificà rápidamente a malatia è cumincianu u trattamentu in un stadiu iniziu, anche si veteriarii nota chì a morte di sta malatia hè assai alta.