Esercizi di flexibili

Chì ragazza ùn sanu micca un corpu flexibili? Fighjate i balli è gimnastichi, a plasticità di i so movimenti fascinate è admira. Cume facenu facilmente sposti, ponti, distruzzioni. Contra i so sfondate, u vostru corpu pò esse parechji un pruduttu fattu di legnu. Vulete impastate l'altri cù grazia è movimenti fissi? Allora listessi per u travagliu. Vi parvaraghju cusì à migliurà a fluria di u corpu.

Esercizi di flexibili

Ùn avemu bisognu à fà gimnastichi da a zitella, per pusà nantu à u sputru o facia curvarle a volta in u ponte. Ma per fà esse realizati per a fluria di u corpu à u mumentu ogni ghjornu oghje, o megliu oghje ogni ghjornu. A cuntrariu di a furmazione nantu à a forza in u gimnulu, pò piglià solu 10-15 minuti.

Cumu sviluppà a flexibilità di u spinu?

Avemu cunsigliatu per attenti à l'eserciti:

  1. "U Gattu". Fate nantu à quattru ardhe, frendu in retrovisso, finu à quandu pudete è cercate quì, mantene da parechji sicondi. Allora, cum'è un gattu, volta u to dorsu è fighjulanu, è tenite da parechji sicondi. In questu esercitu, ùn hè micca rapidità, ma l'amplitude, chì hè impurtante, pruvate di pagà à u massimu di e vostre capacità.
  2. A Cobra. Mentirà nantu à u to stomacu, posanu e so mani in u liveddu di pettu è pianu pianu pianu pianu chì face cresce u corpu, partendu da u capu. Restitu e to mani e pruvà à dà un attaccu quantu pussibule in u spinu.
  3. «Cistella». Imboccate nantu à u to stomacu, intrèddu i vostri ghjinochjulini, tira i vostri fasgiani, capisce i vostri turmidi cù e mani è daveru u vostru spartimentu.

Twine: Flexible Leg Training

Sè vo site prontu per truvà u tempu per questu, u seguitu di settimane d'esercizii per u sviluppu di a flessibilità chì devi avarà:

  1. Posa à u pianu, fate i vostri pierre è si sparghji i ghjinochje à i lati, pressate i pedichi di l'altri. Pruvate di tuccà i ghjinochje di u pianu, mantenevamu i vostri dritti da u dirittu ciò chì era possibbili.
  2. Assicurata nantu à a chjera, stende e quattro in fronte di voi è dilute in elli. Scuprite parechje inclinazione cù a diferenza di ogni ghjornu cun una tardanza di parechji sicondi, da poi avanza, pruvatu à pressu u corpu à u pianu.
  3. Fate nantu à quattru ardenti, dissi i so peri à l'anchiera massima. Push your hands against the floor, push the body back. Stu exercitu improvesu a fluria di l'articuli.
  4. I travagli in u focu longuali. À u primu ghjè u sèculu più sfavore di esercizii per a flessibilità, ma hè quellu chì dà l'effettu massimu. In a stringa lonzitudine, stendi a to lega. Stretch your chest, non a testa, pruvatu di mantene a to back straight. Allora torna. Pruvate puru u torna u casu in direzzione diffirenti, si demande à parechji sicondi à u puntu extreme. Ogni elementu hè fatta per u focu longuali in i pedi per almenu un minutu.

Gimnastica per a flessibilità mellora a circulazione sangue è u metabolismu. Forsi averanu ancu perde un pocu pesu, postu chì a lot of energy hè spent on exercises. In ogni casu, hè megliu utilizà prugrammi supplementari per a fat burning. Esercizii di flessibilità sò bien realizati à a fine di un eserciziu in u gimnulu, perchè i musculus sò digià valori caldu. Se realizate u cumplessu rigulari, vi cuntene i risultati assai rapidamente.