Cumu apre studia per fà un ponte?

U ponte hè un esercitu ecunumante chì dà carichi à parechji gruppi di musculus, rinfensa a spine è sona u corpu tutale. Per amparà cumu fà questu esercitivu, avete bisognu di preparazione fisica è stinza. Ùn andate immediatamente à a fece è pruvate nantu à u ponte nantu à a pusizione persunale, perchè pudete piglià una ferita seriu.

Cumu apre da fà un ponte da una pusizioni propina?

Prima di vultà à a furmazione, ci vole à calenderà i musculi è si stende . Cut the ankle, i poveri è sempre sempre.

Istruzione cumu per aprire à fà una passerella chjara:

  1. Mettite in terra. Sì stu feritu per a prima volta, hè cunsigliatu per aduprà nantu à qualcosa bè, perchè s'ellu ci era nunda, ùn era micca difficultu di fallu. I peri ci sò dritti di i ghjinochje finu à un angolo right è furmatu. Pusete e toi mani vicinu à a testa da parechji latiti per voi chì i vostri ditti sò diriggiuti versu i peri. Hè impurtante chì hè piacevule, ùn hè micca necessariu di flexione fermamente à u dulore. I overezza sò stati diretti à u tettu.
  2. Dopu avè desassignatu ciò chì a pusizione di partenza hè stata, unu pò prucede à infurmazione nantu à a manera chì un ponte se apprì. Fate un prutittore di u pianu da u cundottu cù e to mani è alzate u corpu, hè impurtante per fà ancu cusì. Avanzate, mentri e manu ùn sò micca diretti, ma i gambi ùn deve mancu stete ligne. Per evitari di ferita, ùn vogliu micca nantu à u pinozzu.
  3. Dopu avè fattu u ponte per trattatu , si stà in a pusizione superi per un tempu, è poi, pianu lentamente. Dopu un breve paese, ripetì l'esercitu novu. Ùn si ne inverebbe micca, perchè pudete tufate u vostru spalle.

Cumu apre studià capunanzu per fà un ponte ntennu?

Prima, pruvate à esercitassi contru u muru. Stand by her back and move away da ellu in dui passi. Pusete i to pedi à u nivellu di u focu, pusendu e mani darrere di a testa è fate paura di ponte. Sì stu scopu hè asciuttu, pudemu avvià a so cumpagnia più impurtante.

Comu in a casa, amparate cumu fà un ponte da una pusizione standing:

  1. Putevi i pedi à u nivellu di u focu, è alzate e mani, affinchendu i dete à u suffittu.
  2. Accumincianu a praticà ghjunghje, intricatu à a spalle è dirigenu i fille. E mani anu da esse disprezzu è micca cambià da u percorsu chjamatu.
  3. Vaju finu à chì i to mani chjamate a terra cun una palme. A vista si deve esse diretta trà e mani.
  4. Dopu à stà vicinu à u ponte per parechji minuti, avete bisognu à lentamente a terra.

Per ghjunghje successu in questa materia, hè cunsigliatu per pratica regularmente.