Esercitu per endurance

Endurance hè a capacità di realizà eserciti d'una certa intensità per quantu più possibili. In sporti prufessiunale, induve l'enfasi si ponu nantu à e cumpetenzi tekniċi, cù a stessa tecnica, l'atleta chì hà più perseguite a durabilità .

In quantu à l'usu, quì senza un core potenti è respirazione profunda nantu à u tò casu ùn pò micca fà. Hè pruvucatu, è ùn ci hè nunda chì hè sorpravenu in questu, ùn importa ciò chì di attivu imagine induve, u statu di a salute depende largamente di a durabilità, quella di l'amplitude di i cuntrazzioni cardiaci, a frekwenza di respira, pulse è sudatu. Dopu tuttu, tutti i fatturi supra facenu u significatu di a famiglia di tutti l'atleti u termu "respira".

Variazioni di l'exercitu per endurance

Esercitu per a perseverenza pò esse sportu aerobic classicu - natation, running, dancing, saltà. Inoltre, ci sò parechje destinazioni sportivi populari chì sviluppanu stu propiu di u corpu:

In quantu per correr, allura, ovviamente, quandu avete bisognu di crescenu a forza di i vostri pulmoni è u core, vi, sopratuttu, scurdate bè. In ogni casu, in u pesu eccessivu, u ghjiru hè un sport assai periculusu, per chì in ogni passu, u pede caminava da u 70% di u pezzu di corpu. Eccu una carica enorme nantu à e articuli, chì ponu esse evitati per impunità di pisu prima in una bicicletta. È in u restu, u ghjornu manteni a pusizione di capu trà l'esercii per u sviluppu di regenerà generale.

Eserciti

Oghje suggerisce chì eseguite un settore di exerciti di resistenza da a categuria di cardio di furmazione cù una corda.

  1. Emu ghjunghje nantu à a corda prima nantu à una perna, in seguita à l'altru per esse livante. Portemu 20 ghjuti per legu.
  2. Piu sò in pezzi, saltenu 20 volte.
  3. A corda hè stata ridutta. Portonu dettighjerzii passi in postu per nurmalizà respira.
  4. Mani da a testa, fighje un passu, doblegà a perna in u ghjinochju. Pigliemu a prossime per andà e traschemu u pesu à a per di u ghjornu. Pigliemu un ghjornu nantu à l'exhalazione. U vinu di u pede hè in l'angolo right, u ghjinochju ùn sali di sguillà da u pettu.
  5. Inghjusteghja, exhalà parechji volte è aghjunghje 30 rivoluzioni di attaccati à a prima volta.
  6. Trascinate e so gemme, pigliate uni pochi di passi in u locu.
  7. Fate agitanti - pierri più largu chì spalle, mani in fronte di voi. Avemu assicuratu, nantu à a strada avemu fattu un imminiscenza cun un pianu falcu à u latu. Cambiammu patroni alternativamenti. Ùn facemu 30 corsi.
  8. Complicating: on the swing with the foot to the side, we make a turn by the body and strike or swing by hand. Ùn facemu 30 corsi.
  9. Nurmalizà respira - camemu cù inalità è exhalazione.
  10. Inloccenti è imbuttendu u pede - hà rinfurzatu u dirittu di volta in una forma medievale, cù a manu ghjustu u peddi in u lindumane, u corpu hè ingulevule è a manu esette hè spurtata da volta. Dopu questu postu si righjunu, accumpèghjanu i mani è avemu un impatrunu da u muvimentu. Scopre 20 vite per vaghjime.
  11. U prossimu exercitore per annunzià stamina hè fatta novu nantu à a corda - hà da salvà 10 corsi in a perna right and left, è 10 volte in e so pere.
  12. Squats - mani addulurati sò riuniti in fronte di u pettu, stendi l'armate dispostu in i bandei. Scalfamu 30 ora.
  13. Complicating - crouch, mani suli, s'arrizzò, pusonu dui manichi cù un giorno à u cantu. Scalfamu 30 ora.
  14. Sugnu e nostri mani - in aspettu, bassa - exhale. Avemu duciuti parechji passi in a norma di nurmalizà respira è di riflettà i musculi di e gambi.