Currantina russa - bona è mala

Ranzani Gatti pò esse truvati quasi nantu à ogni sezione dacha, ma tanti sò diventate. Ma prima di sti frutti sò assai valutati - anu cunsideratu curativu. Hè per quessa chì u trattamentu di a pascetta da parechji malatii hè praticatu da a medicina famigliali.

Beneficimenti è dannu di gugliose

  1. I roti frutte succulentus cuntenenu un gran numaru di vitamini A , P è à l'ascorbic acid. U so usu, prima, aiuta à fà u capu liso, è a pelle hè elàstica è, in segundu, aiuta à rinfurzà e mura di vini è di capilarità. I medichi urganizeghjanu pranzi ronigri di genti cù i malatii di u sistema cardiovascular, è ancu per a prevenzione di pinzelle. In più di questu, pò esse dichjaratu chì a rich composite vitamina di a currant prompensa l'estimulazione di u sistema immune.
  2. Gurriera russa hà macari macari storica diversi minerali. In a so cumpusizioni, pudete truvà u putassiu, cusì necessariu per l'operazione normale di u musculu di u cori. Allora e persone cun discorsi in u travagliu di u cori ci anu necessariu includendu in a so menu u bagnu, o li prudutti è i piatti. Inoltre, u putassiu cuntribuisce à a rimoluzione di l'excedente fluidu da u corpu, perchè sì u soffre di infruzzione, a pascetti aiutanu a liberazione di elli.
  3. In quantità maiò, u currant contains pectins. Sti sustegenu si cunnuceranu perfezonnendu è sguassate da u corpu tutti i scònturi è sustanzi tossicali. A purificazione di u intestinu nurimalizà a microflora è migliurà i prucessi digestivi.
  4. Currantda russa è ricca in cumarina - una sustancia chì pò abbia a cugliera di u sangue, è cusì impida u sviluppu di corpu di sangue. Questu berry deve esse manghjatu da e persone chì anu coagulabilité in u sangue anu aumentatu, è ci hè risicu di sviluppà trombosi.
  5. Inoltre, e casti di currant - una excelente fonte di fibra, chì dà un sensu di saturazione è hà un effettu fermu lassattivu.

Di sicuru, parechji si poveri se maravigliate quantu calori in u currantu. Questa berry havi un valori nutrizionale ghjustu bellu: centu centu cuntene 39-40 calori. Calm per pagà un grose ancu quelli chì sò sbucciati cù l'excrementu pisu. In ogni casu, ùn mancianu micca troppu, perchè i beneficchi pò diventeranu dolce. U abusamentu di currantli virdi è carricatu cù diarrea è di a desidratazione, è di a malva.

Curranza russa - contraindicazione

Questa berry cuntene assai àcitu urgànichi chì anu irritate a mucosa di u vinu gastrointestinali. Ùn manghjaraghju nantu à un stomacu vacanti. Hè limitata à l'anchormi di passeggerie chì e persone cù a malatia d'ulcerine peptica, è quelli chì anu gastritis cù una alta acidezza è a malatia di u fede. Duranti i periodi di esaggirazioni, hè megliu di ricusà bè in casu.

Curranti in pancreatitis, a cundizione pò esse agghicassi, postu chì l'aciditi cuntenuti, stimulanu a produzzione di enzimi di u pancreas. In a fase di l'exacerbazione di a malatia, hè pruibita, è in u periodu di rimissione pò esse furnituatu in quantità chì sò. Currant in diabetes ùn hè micca contraindicata, ma hè ancu esse usatu cun prudenza.

Parechji sò teme d'allergii à questu berry, ma questi i duttori prutrezziunà per calma - ùn sò casi senza reazzioni allergii à l'altronde, in più, a grosura russa aiuta à purtà parechji tipi di dermatite.

Finalmente, ancu chì u grosje hè un cuntenutu bassa caluria, dovutu à tutti i stessi àciti, pò spende u gattivu è, eventualmente, guidanu à manghjendu. Per quessa, un pochisi di sti frutti à un ghjornu serà abbastanza per ottene un ingressu eccezziunale.