Demèteru - dea di a fertilità in a Grecia antica

I deuses è diessesi di u panteistu anticu grecu hè bella è cumprèvule à e persone, postu chì pussede assai qualità umani, anu amatu ancu à l'odi, cumpassione o revenge. Demeteru - unu di i più venerati da u populu grecu di divinità, rispettu è ricunniscenza à quale hà vicinu à quellu ghjornu.

Quale hè Demeteru?

Demèteru ghjè a Terra Madre. In altri cultu puderebbenu scuntate un altru nome di Demèteru - a Grana Mamma. L'imaghjini di a dea coperta tutta a vita. U so corpu hè a casa di una persona, nimu è nè menu hè u pianeta Terra stessu. A dea madre hè nata da i forti titani Kronos è Rhea. U so fratellu - u tronu Zeus, quellu chì hà desideratu è seducitu in a guise d'un toru. U figliolu predilettu - a figliola di Persephone, perchè li chjude una gran mancia di lacrimi di a dea triste.

Demeter hè cunnisciutu ancu sottu à nomi chì cumplementanu a so bella figura:

U cultu di Demèteru era cumuni nnô agricultori. Hà amparatu à a ghjente chì lavora è travagliu di sementi. In u travagliu di u poeta grecu Hesiodu "U travagliu di un viddanu", ci hè un strumentu di poemone, quantu quandu hè impurtante è d'onurà una dea. U poeta nni rici ca, prima di chjappà grani in u pianu, deve pricà à u Puru Demeteru è a sorta tutale di travagliu agriculu: da toccu u manicu di l'aratu è l'arnesi di i boi per cullettà i frutte d'ochji salvati di u granu, per ombra di a Grandi Mamma in tuttu u so splendore.

U simbulu di Demeure

L'antica ghastùra greca di Demeteru hè statu ritrattu cum'è una donna bella cù tracci sbagliati, cù culore di colti è in una tunica curretta. A capu di a dea hè circundatu di un halo brillanti. Ci hè una altra forma ricunnisciuta di Demeter di u Gràviu: una donna maturita, stata fatta in una colata negra cun una cappucciu nantu à a so testa. Attributi è simboli di a Mamma Terra:

A dea Demèteru in a mitulugia greca

A relazione di a dea cù altre altru abitanti impurtante di l'Olimpu hè struitu principarmenti annantu à u mitu centru, induve a dea di a fertilità di Demèteru ùn ùn cunghjilla micca cù a perdita di a so figliola è sfida à tutti i dii. Ellu hè quellu chì pò esse diventà un paese furioso è bella in un desertu salvatore. E i deuses, videndu a so postura dura, fate un cumprumissu, perchè ùn hè micca altru chì a Grana Mamma.

U mitu di Demetru è Persephone

Demeter è Persephone (Cora) - amante è assai attaccati à l'altri matri è di a figliola passanu assai tempu together, sò spiriti kindred. Hè cusì chì Hades (Hades) vedi u Persephone maturavvi è hà cundottu in amore. Trascendu à Zeus, Inesiani cuminciò à dumandà a mani di a so figliola, a quale u Zeus diplomaticu ùn rispose micca "sì" o "nè". U diu insidiosu di u infernu hà perceivedu quì un signalu per l'accionu è decide di segui Cora.

Cora, cù Artemis è Athena, si fucilò in u praticulu è si appicchavanu nantu à tutti i fiori fragruli, studientu a so fragranza, sintendu u gustu di l'imparizione di Persephone chì si allargavanu di l'altri diesseglie è di strufinà u miraculu fiore di u narciso chì era risuscitatu da Gaia (a dea di a terra), specificamente per u scopu di u segramentu Persephone Hades. A terra fù aperta è da ellu, l'Infatti Hellu in un carru nìvuru era rapitu da una dea chianciava per aiutà. Qualchissia ùn hà vistu u segesu, salvu u diu di u diu Helios. Morte si prumuvò versu i chianci di a so figliola ùn la truvò.

Nove ghjorni intristinutu cù pienezu Demeteru cercò a so figliola. A natura s'hè abbandunata, i vignetu è tutti i riutretti sò stati siccati. HELIOS hà piace à a lotta di a mamma è hà dettu di u cuncordu trà Hades è Zeus. Demetra andò in fervenza à u so fratellu, è dumandava u ritornu di a so figliola, o ùn ci ne stava nunda più terra in blossoming, è a ghjente moriri di fami. I dei cunferenu e cunclusu un novu trattatu, Korah passa l'inviu di l'Induzioni, è u restu di u tempu cù a so mamma. Ci era un felice reunion. Ma l'invierno vende, è Dimeter torna più dolenti à a separazione di a so figliola finu à a prima primavera.

Demetre è Hera

A dea greca Demèteru hè a surella di Hera, a mòglia di Zeus è Hestia, a virtu dea. Doppu a rilazioni di i sureddi ùn anu micca statu infurmazione è fonti, ma sapendu u celo ardenti di Hera, pudemu assume chì a rilazioni ùn era micca semprici. I Sisteri sò uniti di u fattu chì ogni caldi caderu assai prucessi è perdichi. Demèteru siparau da a so figliola, Hera hè infeliziu à u matrimoniu. In tutti i so vicissitudes di u destinu, Zeus hè culpabile - maritu, fratellu, padre di i zitelli in una sola persona.

Demetru è Dionisiu

Dionisiu, u diu di a viticultura, l'enoteche è a fertilità (a forma cchiù antica di Dionisiu-Zagrei), in u periodu Hellenistiu accuminzau a èssiri identificata cu Jehoka o Bacchus, u figliolu di Demèteru (in certi fonti u so maritu). A dea di a fertilità di Demeteru nantu à l'aligria chì a so figliola ritorna da l'infernu, hà insignatu à l'abbitanti di a cità Eleusis, induva hà indulged in aghja di dulore. Allora, in onore di a dea, i misteri eleusiani s'arrizzonu, à u quale u cultu di Dionisiu anu agitu. L'imaghjini di u zitellu divinu di Dionisiu, cum'è un intermediari trà a dea è a ghjente, era à u capu di a prucissioni.

Demeter è Hades

Hades - u diu di a terra di u mortu hè u fratellu di Demèteru. Un triste destinazione ùn hè micca solu e donne terra, ma ancu cun dea. I dui fratelli Demeter - Hades è Zeus foru cruel è injustu à a surella. E in represali, Erinia - "vendi" Demeter torna u mondu di a terra à un tipu regnu sutterra. A terra si fala grisa è siccata cum'è sta casa di Hades. Quelli di Demeter in a muntagna micca nimu hà pensatu è u risultatu lamentable ùn hè micca ghjustu in venite. Fratellu è digià partu u ghjornu di a so dea avia de liberallu Persephone à a so mamma prima di a cupria di neve. Equilibbu in natura hè stata restaurada.