Monica Bellucci farà role in opera prima in a serie "Mozart in the jungle"

Avete mai avutu l'attinzioni à chì magnifichi è intreziali i solistes di l'opera òpera? Questi femini sò literalamenti ghjunghje sopra a scena, trasfurmannu i so ammiraturi in l'estasi cù un sonu soru di a voce. Quale hè chì se micca i Monica Bellucci di luxuriu puderia ghjucà u rollu di u solista di l'opera l'autenticità?

Evidinente, l'idea hè guidata da i pruduttori di u filmu "Mozart in the Jungle", quandu decide di invitarle à u 51 anni di età in Italia per ghjucà à a terza tempore di a serie. Innota chì Monica ùn spessu pamperu l'audienza cù i filmi cù a so participazione, ma siddu si ritirata, in questa superpruie. Cosa vinia a pena u so rolu di ragioni Bond in a movie "007: Spectrum"!

Leghje ancu

Sex, drogi è musica classica

Questu hè cumu u slogan di a seria soe, chì narrà nantu à a vita cumuna di u New York Symphony Orchestra. Hè assai successu, è anche aghjustatu dui Golden Globe Awards in questu annu - per u Mellore Actur nantu à TV (Gael Garcia Bernal) è di i Best Series.

In questu proghjettu, a muntagna starale Monica Bellucci s'accetta. In u mumentu, u spargimentu di a serie cù a so participazione si faci à Venetia, anchi si pò ancu esse da dicu chì Senora Monica serà un participante permanente di u prugettu, o cumprà una "stella invitata". Diciate chì Bellucci tirreranu u rolu di a cantante Alessandra, chì decide à riprissà a so vita nantu à u palcuscenore dopu una longa pausa.