Rispondimu in publicu: Donald è Melania Trump voit à Sud Korea

Un tour per i paesi asiatichi di a parazione presidenziale americana cuntinua. Assicurà l'ospitalità di u populu japonesu, oghje Donald è Melania Trump arrives à a Corea del Sud. Comu sempre, tutte e camere di réporteri anu stati diriggiuti versu i invitati, è quissi, o megia Melania, anu capace à sorpresa l'audienza in seriu.

Donald e Melania Trump

Mrs. Trump ùn amparò i so sentimenti per u so maritu

U pianu chì Donald è Melania anu locatu, sbarcò in Osana à una base navali, chì ghjera un passaghju di Seoul. Appressu nantu à a scala di u forru, a coppiu Trump smiriscava dulce, piglià e mani è salutà tutti quelli chì eranu. U presidente di a Republica Mun Zhe Ying è a so moglia, Kim Jonsuk, ghjùnsenu à scuntrà à Donald è Melania. In a storia, questa hè a prima volta chì a capu di Corea Suaur hà personalmente cù i invitati, è ùn l'aspetta micca a l'accolta ufficiale à a so residenza di a Casa Blu (Cheonwade).

Mun Zhe Ying, Donald è Melania Trump è Kim Jonsuk

Quandu a Cumpagnia Trump hà stracciata per a sesión di foto, Melania vutò à Donald è u basgiò à i labbra. Di sicuru, stu gestu di tendernità ùn anu micca imorvatu u prublefu, ma di i cecchi cun emozioni assai ristretta à u core. Dopu à a sessione di photo è l'scambiu di corti, eranu i capi di Statu è e so sposi partianu pè a cena, induve l'esercitu era ancu presente.

U baciu di Donald è Melania Trump

E ora avuto vogghiu diri un pocu parolle nantu à i capelli di e prime dames di Corea di u Korea è i Stati Uniti. Fighjemu, forsi, cù quist'ultimu. Melania si prisintò davanti à u pubblicu in una capigliatura di pilusa intrisa. U pruduttu era di un corpu rìgnale: à u corpu currettu curatu, e manichi tridimensinali eranu spurtati, chì ghjèranu disposti cù interesse magazzini, a fuglietta anu un strumentu "medio soleu", è a stemma hè stata fatta cun un corta per cremente chì era spicca a parti. À questu, à a Ghjurnata à a Sra Trump anu purtatu belli calzati belli di tacchi bianchi è uni pochi di ghjuvelli di diamanti. I capelli di Melania era cum'è un cuddinu di cavallu, immobbilmente assemblatu nantu à a volta di a testa, è u make-up fu fattu in un scambiu di culore naturali.

Melania Trump è Kim Jonsuk

Kim Jonsuk hà sceltu un vestito extravaganti per a reunione di invitati onorarii. A donna per l'avvenimentu si mette nantu à un vestitu senzillu di una siluella diretta, in tonu per ellu un pilatu di culore di colore arraggiatu senza alcuni è sapori ligne nantu à un tufu finu à u tonu di u gruppu.

Leghje ancu

Trata da a prima dama di Corea

Mentre Donald Trump è Mun Zhe Ying eranu saldicherdi statali, e so mòglie decisonu di passà per u parcorsu di residenza è di chjassi cù i scoli privati. Quandu prestu, i presidenti di i Stati Uniti è di a Corea sur arrivanu à a Casa Blu, induve e so viette prestu prestu à participà à a festa di tè.

Melania Trump è Kim Jonsuk cù i scoli privati

À a prufumata fragmenta, cunzistenti di tè tè isiru, foglie d'hortensi è eterna, un postu cusì delicious è sirvutu: un cacciamo seccu chinuu cù zucche piccati è spedinu cù u chocolate. Comu cuntatu in u serviziu di stampa di a Corea del Sud, stu trattatu hè stata preparata da Kim Jonsuk, chì hè assai piacevule di coccia. Ella scusgianu eternamente i frutti in u giardinu di a residenza, da 2 settimani anu passatu sottu u sole, è davanti à a recepzione, hà finitu a preparazione di desserta. U più interessante hè chì u persimmon seccu in Corea di Corè hè un dolci cumunu assai, ma ùn hè mai presitu cù nocci è chocolate. A so presentazione era apposta per Melania è Donald Trump, chì amanu a cucina tradiziunali europea.

Melania Trump è Kim Jonsuk à u Tea Party