Neve in Pasqua - signali chì deve sapete

I nostri antichi anu saputu chì a neve di u signu di Pasqua hè significativa è precisa. Questa ghjurnata hè assai impurtante per i ministri di a chjesa, ma i pòpuli urdinate ancu urganizate celebrazione cù u pranzu da u u pasticere di Pasqua. I fenomeni climatichi pudete spiegà assai, ma per i persone di u passatu era praticamenti pronti di l'avvenimenti più vicinu.

Se neva a Pasqua - signa

Avà parechje persone ùn avete micca attentatu à e cundizioni climatichi in certi ghjorni è ùn sapete micca ciò chì a neve per Pasqua vol diri. L'antenati siguianu i reguli stabiliti per attruvarà a prosperità è a furtuna à a so casa. Un clima bonu è chjaru hà dettu chì l'estiu ùn serà micca troppu prudente per i culturi, ma a neve di Pasqua, à u cuntrariu, parlava d'una rica raccogliosa, in particulari di frutti grainy. Questa sapienza fù trasmessa à a nostra generazione è parechje persunate usendu in a vita di u ghjornu.

S'ellu hè friddu è neve in Pasqua?

U clima frescu è a neve di Pasqua anu signali chì anu da grande impurtanza à i persone in tempi antichi. Ogni pirsuni era aspittendu stu ghjornu, perchè l'aspetta u finale di a Great Quaresma è u principiu di a festa di a risurrezzione di Ghjesù. Inoltre, i fenomeni climatichi pudianu avvistà annunzià nantu à l'acchèttu di i ghjorni qualchì tempu, a qualità di a racolta, u cumpurtamentu di l'animali è cusì. A ghjustu è a neve in Pasqua hà presumatu micca solu una vendita rica, ma dinò una primavera longa è chiuchiosa.

A ghjesgia hà tutru cura di tutte e cambiamentu di u clima è hà scrittu in i so libri, per passà infurmazioni à i seguitori. U clima bughjone di Pasqua hà parlatu nantu à u futuru benessiri è a vita sana, ma u clima bonu è chjaru - à u cuntrariu, ùn dà micca una speranza per tuttu questu. Hè cresce chì u ghjornu di u ghjornu in u ghjornu hè pruibitu, perchè si mette in a casa pobrea è dolore.

Se neva e chjuderaghju a Pasqua?

I nostri sustinti cosevanu chì si a Pasqua hè nevicata - quandu tutta a primavera deve esse aghjustata per a chjagua è di feritu. Sicondu sta legenda, più alimentariu era priparatu pè animali, perchè i ghjorni cale d'estivi ùn vene micca. Se nei neve cù a pioggia per Pasqua, pudete esse aghjustate un pocu fretu. Havi bisognu di attentu à u tramontu, perchè se vi vede brillanti è culurite, allora l'annu di a persona serà perseguite da a furtuna. In such great holiday, a ghjente avia solu un scopu - per attruverà benessiri à i so abitanti, eliminendu cusì tutti i prublemi è turmoil.

A Pasqua hè neve nebbia - un signu

Certi pòpuli si sò abituati à scuntate stu grand festa in i cundizioni di quasi inviertu fretu, perchè e predizioni di u populu sò basati nantu à i signori attaccati à neve. Hè statu parechji seculi, ma e persone continuanu à prestu à cura di tutte e cose, è prutrate u futuru. Signori di u populu, se neve in Pasqua, sò assai precisi è questu hè statu pruvatu più d'una volta. Cusì, a qualità di a cose di a futura corsi hè stata pruvata, chì hè chjara, più longu in a fretta a terra hè cuparta di neve, u megliu hè a so fertilità. In generale, una nevaguosa passione assai reffrancesata di parechji pòpuli nantu à u Diu di Pasqua.

A neve è u ventu di Pasqua hè firmatu

In questu ghjornu, sicondu l'abitudini di a chiesa, ghjè accettatu per organizà grandi festi, andà in casa di l'altri è di vinu. Sì a neve è u ventu sò in Pasqua, ùn sperà solu i sardini i passi lucali, ma dinò chì l'estiu sarà friddu, ma chistu ùn anu influenza u rendiment. Ogni signu datu da a natura di questu ghjornu, vi diciarà ciò chì aspetta in u prublemu vicinu. Ùn ignurà micca quelli messagi, perchè i nostri babbi cosevanu da è si sò appiicati bè cù i cambiamenti di tempurità inespettati o cambiamenti in u rendiment.