Pasqua di notte - signa

A festa di Pasqua per tutti i pratichi Ortodosi hè l'avvenimentu più grande è più impurtante di l'annu. È sempre apparinate per ellu in anticipu, guadagnani pulitichi è l'ordine ùn solu in i so casi, ma ancu in i so ànime. Inoltre, a gente crede in i segni di a Pasqua è osserva i costi assuciati à sta festa grande di a chjesa. À a vigilia di a Pasqua, ogni travagliu hè interdetta cuddà à a cucina, pasticcerie di Pasqua è a pittura di uova. A ghjente in questu ghjornu oghje in preazione di a Resurrección di Cristu.

Signos e costi di a notte prima di Pasqua

A notte prima di Pasqua, ci sò signali è i costi chì portanu a pace è a pace à a vostra casa. Per esempiu, ùn pò micca esse realizatu travagliu: lavà e stufa, ropa, articuli hè ancu pruibita. Pi cunchiastu un avvenimentu hè ancu cunzidiratu un prisenti annu in a vigilia di a festa di Pasqua.

Un altra disfunzione sfavore hè di ghjurà o disputa à a vigilia di e vacanze di Pasqua. Una altra creda dice chì si u sàbatu davanti à Pasqua hè assolellatu, l'estiu sarà caldu. È se u tempu nuvellu - l'estiu serà freti è chiuvutu.

Un sapi passatu, pudete manghjà solu vegetale, frutti è pani . Una dieta stretta nantu à questu ghjornu da un modu à un grande prufrontu in a Pasqua di Pasqua. In regula, u sabbatu, ci hè un illuminazione di Pasqua: cakes, ova, documenti.

Chì ùn pò fà esse in Pasqua?

A quistione di ciò chì ùn pò esse fattu nantu à a notte prima di Pasqua si preoccupa assai cridenza. Questu hè in parti per u fattu chì, à u tempu, u ghjovanu tende di scurdà di e tradizione tradiziunale. Ma a Pasqua di vaghjime vo vulete fà tuttu ciò chì secondu e regule o quarchi cosa, perchè cusì Pudete diventà vicinu à Ghjesù in sta festa santa.

Cusì, ùn pò micca toccu a scossa da l'ovu culuritu pulitizzu in a finestra à a strada. Hè cresce chì Cristu cù l'apòstuli passi in carrughji è ùn pudete accidenti avvicinassi. Ùn pudete micca ghjunghje à u cimiteru è parlà à i morti nanzu di Pasqua. Per questu quì hè un ghjornu di Krasnaya Gorka una settimana dopu à Pasqua.

Per i raggioli, ci sò signali: se a Pasqua anu passatu ogni ghjornu, andate à u tèmpiu ùn hè micca cunsigliatu. Puderete dumandà à qualchissia per vende è pustate una cannila per voi o fate solu fora u tèmpiu stessu. In regula, l'illuminazione di Pasqua ùn hè micca fattu in a chjesa, ma in a strada. Quì pudete stà in ghjorni crìati.