Microsporia in i misgi

Fortunatamente, ùn sò micca assai malatie infizziosi chì sò trasmessi à e persone da i misgi. Qualchì parechji in i paisaghji teme teme, è una attitudine fastidiosa versu tutti l'animali. Tuttu chistu hè di causa di mancanza d'infurmazione è di rumorsi sustinuzziunati chì scantanu e persone. Microsporia, ca veni è popularmente cunnisciuta da zinga , riferisce in modu specificu per ei infizzioni legendariu. Perchè era questu famosa? E quantu hè sta maladugia perchigna per noi?

Microsporia in felici - sintomi

Questa mutazioni a pupulazione hà cunnisciutu di moltu tempu. Hè propiu prusperu in i vechji tempu, quandu i reguli sanitarji ùn sò micca osservati, è ùn ci era casi nudda prevenzione. Tuttu era aggravatu da u fattu chì a vitalità di l'organettu patogenue hè assai altu, è pò durà duranti anni. U periodu di incubazioni di a microsporia in i misgi dura allughjatu - finu à trè mesi. Aiutu per spenderu i microsporii precetti cundizioni per i carcasseri, u pratiche alimentariu, di terra, in cuntattu cù parechji animali strade è rosenti. Tuttu chistu vene à un debite in i misgi o i cani di l'immunità, è l'infezzione sussegüenti.

Prima di tutti, i siddu avissi circunniatu cura l'apparenza di i so misgi. Dopu tuttu, si cumencia cun un pianu chjude u spusatu. Chjamemu inizialmente assai tinta, ma simpliciamente l'infezzione cubbi tuttu u corpu di u piacè. Quessi spichi sò oliu à u toccu, è anu una scorcia grisizza scaly. Cù una forma superficial, a malatia pò esse difficili di determinà, particularmente di i gatti di capretti. A forma atipica di microsporia hè carattarizata da l'apparizione di spazi bianchi, chì pò esse cunfusi prima cù abrazzioni o abrazzioni. In i casi più negliguti, pudemu trattà cun una forma deep. In questu casu, a crosta cresce a zona sana di a pezza afficatu, è a inflamazioni hè accussì pronunzia chì u licenu ùn hè micca cunfunditu cù una altra malatie. I punti di u focu acquistenu un ombra rossa, fugate cù l'altri, a pelle hè sbuchjata, è a lana hè stata rapida in un livellu.

Comu trattà a microsporia in i misgi?

Hè megliu ùn prutege u trattamentu in modu chì a malatia ùn hà micca acquistatu un caratteru amminazzanti chì cubriu tuttu u corpu. À u più chjete suspetti, cuntattate un veterinariu chì puderà diagnunisce rapidamente cun una lumera di lignu, fate un scraping e test di lana in un cat. U trattamentu di a microsporia in i misgi pruduce l'ingule salicylic, l'alcohol è l'iodine saliciliu, i parechji preparati antifungali sò scelti. Hè ricurdatu chì hè pussibule insurerà chì l'animali hà resuveratu, solu dopu à esse studii di laburatorii, chì deve esse fatte almenu duie volte cù un intervallu di quattordicisimu ghjorni.

Unu di i metudi per impedisce a microsporia in i misgi hè a vaccinazione . A droga Vakderm-F hè amministrattu duie volte in 14 giorni, è in un mesi, l'animali anu sustinutu l'immunità. Ci sò altre vacche contr'à e funghji patogeni - Polivac, Microderme, chì devi esse appiicatu riguardu à l'infurmazioni. A vaccinazione di l'animali hà sempre causatu una polemica ferista ligata à l'efficacezione di questa prucedimentu è l'effetti sposti chì spessu sviluppanu. In ogni casu, ancu dopu à a vaccinazione, ùn hè mai vvaluta annunzià altre misura preventiva è a hygiene persunale.

Microsporia in i misgi hè improbabile di esse eradicate per sempre. In u selvagiu, l'animali affine, è da elli à longu a catena hè trasmessa à l'animali domestici. Inoltre, i fungosi anu sempre intornatu à tutti i tempi. Ùn sò spessu ùn si ponu esse riunificati finu à chì a persone o u ghjattu ùn hè assicuramente sana. Tanti anni, i patogeni chì anu amparatu nantu à a pelle o là di l'essiri viventi, aspittendu u tempu. Ma valuta l'immunità di rinfurzà cum'è u risultatu d'un traumu o d'altri malati, cum'è l'infizzioni accumenza u so sviluppu è influene u corpu di u corpu. A cumplimità di e reguli sanitarie è ienichi più basi, è a vaccinazione puntuale, sò sempre a principal cundizione per questi persone chì si dicenu di piglià animali.