Comu a disaccustom un cane à toscà?

Hè bè, quandu u to viscuvili ferri fugliale ùn permetti micca chì i persone suspicà si passanu à a splutazioni è esercitava i latri per passà a casa per partita. Ma spessu u ghjinuu eccu un celo eternu, tutte l'avventura chì ùn stà senza ragione in particulare, causendu assai prublemi ùn solu per i patroni, ma u distrittu tutale. Fatturà cù u cumpurtamentu di l'animali ùn hè micca piacevule. Qualchidunu pruvate di carizzari cari cù u pezzu, aghjunghjini cù patevuli, infarinate è oblicite à fà scantari e passini. L'altri ùn furnisce micca lassò raghjonu è si movianu da i minaccii à i pichjetti, ma tali effetti spessu ùn portanu micca a longa paci. Intentaremu di cumprenderà a ragione di sta cumpurtamentu di a vostra mascu è dà cunsiglii pratichi.

Perchè un cane chì scorcia in i passatori?

Ùn hè sempre questu compiu di coraje di u vigile fidelu, assai spessu cù l'aiutu di l'animali di latru, teme teme causatu di soni stranieri darrere di u muru o di a strada. Sì u cane tene à pressu l'ore, presse a cuda è oculpe quan u stranger puntedda a barrera, affirmighjate u signore principali di u sustegnu. In parechji casi, a prisenza di i vostri pirsuni calma l'animali, è quandu site in casa, ùn mostra micca ansietà. Ma vale a pena per andà à u travagliu, cum'è u cumpurtamentu di a petite cambieghja, è ellu, da temerà o da un desideriu di invià i patroni, porta a cortezza à a regione sana cù u so latru à u puntu di furia.

U sicondu mutivu di latru constante in i cani hè un tentativu di duminà, chì si manifesta per a prima volta in l'anni di transizione. U cuntestu sanu sanu à sente u futuru dirigenti in a famiglia di cane. L'abbaghja spessu signifie a rividenza di l'animali di manghjà, à imbrique, à ghjucà, simile, simpaticamente chjama l'attinzioni di l'anziani à a so persona.

Comu a disaccustom un cane di scorentu in i passatori?

A megli manera di trattà a so tarea hè d'insignà a petite per fassi una vuci di l'equipa. Irritanti pò esse usatu in modu diversu. L'animali abbracciallu bè cù a vista di un pappuluzza cù un diliziu, un ghjocu favoritu, sò felici cù quellu chì aghjunghjenu un corpu corpu o prucessu. Duranti stu sercitu, dà l' cumanda "Voice!" Per associà cù l'corteza. A terminazione di a voce deve esse assuciata cù i cumandamenti "Quiet!", "Foo!" O "Silence". Hè desirabili d'incitarà a diliziosa di u dumiciliu è da e lezioni diventerà più forte.

U noise in l'entrata hè ancu un forte irritante, quì una furmazione prestite aiuta cù l'aiutu di un cumpagnu. Quandu u vostru amicu si move i scalini è sopra à l'altru, aghji pussessu di l'animali cù u cumandimu "Quiet!". Propriu, pruvate micca di tuccallu cù e to mani, ma per cuntrullà u cumpurtamentu di a petra da a voce, è ghjè vicinu. Fighjonà l'abbaghjadinu è quandu l'assistente cumencia à cunvince si stinzendu l'aghjurnà di a porta è pruvatu à penetrà in l'appartamentu. Dopu qualchì lezioni, u prublema di a manera di scorcià u cane chì stinche sempre a caccia in tutte a successione passerà, è puderà cuntrullà u to vigilante cù l'aiutu di e mane di l'uttina. L'animali stuviglii seranu assistuti da i corsi di furmazione di sicurezza. Studienti sistematichi sottu a tutela di specializatori facenu manighjate è ubbidienti in ogni situazione.