Coccidiosi in cungi - mètudi sianu di trattamentu è prevenzioni

A malvasia invasiva di coccidiosi in cuneggi risultati di parasites unicellulari chì affettanu l'intestini è u fianu d'animali. Inturanu à u corpu da l'individui infittivi cù l'alimentariu bruttu, l'acqua, feeders. A malatia porta à una alta mortalità in i ghjovani animali, a perdita di pisu vivu, u deminu à u crescitu è ​​a pèrda di qualità nutrizionale di a carne.

Chì vede a coccidiosi di i cuniglia?

Sì u cunigghiu domesticu hè malatu cù coccidiosi, affecce u fianu o intestinali. In l'organi pare un gruppu di piccu biancu (diametru cun un granellu di millet) di i nòguli chì penetrendu per l'intarsu di l'urganu. Contenenu una massa cremose, similar à cottage cheese, in quali sò i semplici coccidia. Liberà i prudutti tòchi di attività vitali è vènenu u corpu di a robba. I parasitimi sò prisenti in quasi ogni uccisu è ùn fate nudda periculosa, ma cù fattori sfavugati si cumincianu à multiplicà rapidamenti è a cundanna torna in una stadia piriculosa.

Signs of coccidiosi in cungi

Ci sò dui forma di a malatia - crunulogica è aguda. Ci hè una critica per quale hè pussibule di determinà e spezie epatica o intestinali di a malatia. Coccidiosi in cungi - sintomi basi:

  1. Intestinal:
  • Hepatic:
  • I sintomi di a malatìa cumincianu à prisentà u ghjornu 2-3 dopu l'infizzioni. Quandu a coccidiosi aguda intestinali in cunegghi, l'animali morse in 10 giorni. Cù dannu fisicu, u cursu di a malatia hè più larga - l'animali pienu dopu 50 ghjorni. A parte di l'animali pò sopravivenza di a malatia senza risultatu letale è consecenzii severi - mentri si diventenu trasportatori di infizzioni è sussigratu dopu in u sviluppu. Tali individueldi sò deve esse protetti da a populazione restante è deve trattatu cù medichi.

    Coccidiosi in cungi - trattamentu

    La coccidiosi pisanti in cuniglia hè trattata bè. Cù l'iniziu timamentu di a terapia, u prugressu per l'animali hè favore. Prima di trattà coccidiosi in cuneggi, tutte e difetti di u cuntenutu è nutrimentu di a pupulazione hè eliminata. Dopu ci sò droghe utilizati - sulfonamidi, nitrofurani, antibiotici. U principale principiu hè un mudellu constante di droga annantu à u 1-2 anni per prevene l'addiczione di l'agentu causativu di coccidiosi. Nutrijenti riprisentate è auxiliarii chì aumentanu l'effettu di a terapia.

    Trattamentu di coccidiosi in i cungi cù iodu

    Quandu a coccidiosi si trova in i cungiuli, i preparati di iodine, chì agiscenu cum'è un antioxidante putente, sò di benefiziu considerable in animali. Frenenu u prucessu di ripruvazione di i parasitimi è serve com'è un supportu per a glàndula tiroidea rispunsabile di u funziunamentu di u sonu di l'organiziu sanu. Cumu trattà i conchi di coccidiosi cù iodu:

    L'acidu latu di coccidiosi di cuniglia

    L'acidu latticinu ordinariu hè un lìquidu di u culore giallu, hè stata fatta da u metudu di a fermentazione di i buccanei chì contientanu di lactosa. À criaturu di cunigliu hè cunnisciutu com'è una droga antimicrobiana è antisepica, vendita in farmarii. Quandu l'acidu latticinu hè aghjuntu à l'alimentariu per l'animali, u so sistema digestivu hè rinfurzatu, l'alimentu hè assurduutu più veloce, u effettu negativu di u ruru hè ridduzzione. In l'animali, ciulinu di sangu, u flatulence ferma.

    Prima di sdattà i conigli di coccidiosi cù l'acidu lattice, deve esse diluted in a proportion necessaria. Per usu internu, a dosi hè: à 2% solu - 4 ml per individuu, à 3% - 3-5 ml. Dà a droga deve esse 5 ghjorni. Inhibe u crescente di a microflora penosa, a furmazione di prudutti biologichi danniggiati in a maladie disminuye.

    L'acitu di pumu per cuncise da coccidiosi

    In a quistione di a vendita di cuncede da coccidiosi, parechji furmeru cunsiglienu per aghjunghje à a so bè zucca naturale di puma. Aumenta a digestioni di i prudutti d'animali in un 20%, i animali anu da piglià u pesu megliu. Hè aghjuntu à i bèleri in una cuncintrazione di 2 tbsp. L à 5 litri di acqua. I ghjovani accumincianu a travaglià da l'età di 3 simane à 4 mesi. Cerveza aiuta per evità a glue è di malheurs.

    Preparatori per u trattamentu di coccidiosi in cuneggi

    Per trattà a malatia, i medicini speciale sò pertinenti chì aiutanu à mantene l'animali di l'animali. Cu sta terapia in a dieta di nutrimentu di l'animali, hè necessariu d'incrementà u cuntenutu di vitamini B1 è A. Preparati per a coccidiosi per i cungi:

    Prevenzione di coccidiosi in cunghji

    A malatia di coccidiosi in cunegghi pò esse impeditu. Per a prevenzioni di una malatìa, hè impurtante rispundimu e seguente e regule:

    Vaccinations for rabbits da coccidiosi

    A vacuna contra a coccidiosi di i cuniglia ùn hè micca stata inventata. U mantenimentu preventivu di una malatia peligrosa hè recettatu per esse realizatu da u metudu di pugilatu animali cù coccidiostati. Perfettamente pruvucatu sulu Baikoks - una preparazione di nova generazioni. Hè un uceculu aumentatu, ùn ha micca effetti effetti à tempu quandu u so dosage hè supranviatu è hè utilatu per impedisce a malatia è di trattà i malati severamente malati.

    A droga hè dispunibule in dui dosages - 2.5 è 5.0. A prevenzione hè sparata di volte à l'annu (prima primavera è u vaghjimu) - 1 ml di Baikox 2.5 diluted in 1 litru di acqua, dopu chì a droga hè dispensata in bèie per 4 ghjorni consecutivi. Allora pausini per 4 ghjorni. Appena, dani i so animali altre 4 ghjorni. U liquidu in i tanke varia ogni 24 ore. Baikox 5.0 ùn hè dilujatu, aghjuntu in a so forma pura à l'alimentariu per l'animali, secondu u pesu di l'individuu. A dosi di a droga ùn deve esse micca 7 mg per 1 kg di pisu d'animali.

    Prevenzione di coccidiosi in i cungi cù iodu

    Un altru droga per a prevenzioni hè iodu, hè utilizatu com solu suluzione per a coccidiosi in cungi. Per fà questu, i cunigine, quandu sò stati purtati da a so mamma, quandu cambienu a razione d'animali è solu per a prevenzioni, beie in cunfurmazioni cù u schema: 2-3 ml per 10 litri d'acqua. Piglia una solu suluzione di caratteristici annantu à l'annu per dui simani. Questu avete aiutu à evità di prublemi cù i prublemi gastrointestinali è à reducir a mortalità da a coccidiosi. I preparazione di iodine sò dati à l'animali in a matina prima di pranzi, ogni volta per preparà una nova suluzione, ùn ponu micca esse speddi in utensili metallichi per evitari di reaczione.

    À quale età hè u rabbitu da annunzià da coccidiosi?

    Spessu, coccidiosi in cungii si trova à una età giovane, infatti i zitelli à 4 mesi. I particulari immutatori persone i carri di infezzjoni per a più parte. Per quessa, per a preghjudizzioni femminili è preghiera incantevule hè impurtante, postu chì hè più faciule per prevene a coccidiosi in i cungiastri più ca guariscenze. Per questu, futuri mariti è cunejuli dopu una preso da a so mamma (circa appressu da u 45 di ghjornu di a vita) sò suldati di una solu suluzione di iodu (u schema hè statu datu supra).

    A preparazione Baikoks in consistenza 2.5 hè aduprata per a prevenzioni di coccidiosi dui volte à l'annu in a primavera è u vaghjimu, è ancu di una settimana prima di a vaccinazione mandàvule di cuniglia di i malatii infittivi. Cumincià à prupagari i figlioli micca nanzu di 21 ghjorni da a so nàscita. À questu tempu, a massa di u so corpu devini esse almenu 400-500 grammi. A suluzione hè datu à l'animali pè parechji ghjorni.

    Hè a coccidiosi trasmessa da cuniglia à l'omu?

    Hè mpurtanti chì a coccidiosi in i cungii ùn hè praticamenti micca periculosa per l'omu. Ancu manghjà i carni di l'animali infettati ùn porta micca male à i persone, ma l'usu di u fianu si deve esse descarta. L'organi danni sò speduti cù acqua di fermentazione prima di a desinfettazioni per a dekontaminazione (i parasites murenu à tempesta alta), per chì l'oocyte ùn circulate micca in u territoriu di a splutazioni permanentemente. U pelle di i rosi personi sò usati per a so destinazione, ma ùn anu micca a prima categoria di qualità. I misgi, i ghjacari, l'ànghjuli, i polli sò e so forma di i oocyte, è a coccidiosi in i cungii per elli, per l'omu, ùn hè micca periculosa.