Monasteru di San Giovanni


Luntanu da l'affullanza di a cità, nantu à u chianu val Val Müstair, hè un magnificu monasteru benedetto di San Giovanni. Hè statu un grande monumentu storicu è deti à u paese un richu patrimoniu culturale. In u 1983, u monasteru era listatu in l'UNESCO è questu fattu ùn hè micca surprisante, perchè in u so locu, questu casi un millenniu (di u dicèsimu sèculu). Una scursioni per u monastru benedettine di San Giuvanni vi darà parechji impresione impressiunanti, arricchisce cù informazioni interessanti è si sorpresa cù a so architettusa majestuva.

Ciò chì vede?

Comu chjamatu, u monasteru benedettinu di San Ghjuvanni appare in Suvietà in u lugubu sèculu. In prima, sirve com'è postu per babbu per i stanchi. In u tempu di Carlumagnu stu locu hè stata restaurada è diventa un monasteru. Durante u tempu di a rivoluzione, era statu fattu in una donna. A stu mumentu, cuntinua u so rolu, è ancu in questu sò moneddi, i riti sò tenuti è e preghje cumuni sò ligi.

A torre di u monasteru benedettinu di San Giovanni hè unu di i più antichi edifici in Svizzera . Naturmente, per a so storia di centru anni, era restaurabile ripetitu. Duranti u travagliu regula in a torre, i magnifichi, i murals antichi eranu trovanu annantu à i seculu VII è VIII. Tutti sò stati restaurati è avà sò in u monasteru.

Dentru u monestru benedettino sò parechje altre objetu culturale impurtante: stati di i maggiuranti, dipinti è dipinti chì datanu di u Medievu Ordinariu. Per a so prublema è a prublema esterna, l'urganizazione Pro Kloster St. Johann in Mustair. Hè quella chì hà primu emprendenu a ristaurazione di tali valori preziosu è i mantine in una forma magnífica finu à questu.

In u territoriu di u Monasteru di San Giovanni, hè un museu in u quale sò stati manteni i reliģichi stòrici. Doppu l'scursioni in u museu è u monastru duverete accunsentate in anticipu cù certi agenzii.

Cumu ghjunghje?

Basìtelu, prima di u Monasteru di San Giovanni, u Monastru di San Benedetto da arrivatu cù l'autobusu organizzatu speciali, hè pruibitu senza un permessu ufficiale à u so territoriu. Per ghjunghje à u museu, finu à u monasteru stessu, u bus numero 811 averà ancu aiutu. Pudete visità u museu di u monasteru in ogni ghjornu di a sema. U tarifu di accessu hè 12 franchi. A strada, vicinu à u paese hè u Parcu Nazionale Svizzeru , una visita chì serà ancu interessanti per i turisti.