U museu statale


Dopu una dicisioni di visita in Italia, ùn hè micca impeditu di visità a petite repubblica di San Marino , situata in a so parti cintrali. A storia di San Marino si volta à u passatu. Cammannu i piaghji di a cità medievale esse sempre in u core di u viaghjatore. U primu chiaru chì avete avvistà à guidà à San Marino hè a so attrazioni turistica più impurtante, u so simbulu è e trè torre , cunnessi cù i pareti di fortezza. Ogni torre hè stata - Guaita , Chesta è Montale . I musei principale sò situati davanti à e mura di sti turri.

U legatu centu anni hè statu recullatu in amare in tutta l'esistenza di a Ripublica, è hè statu recullatu sottu à u canali di numerosi musei di a repubblica. Unu di i più significati hè u Museo statali.

Un pocu di storia

Hè urigginatu in a residenza guvernu di u Palazzo Valloni in u 1866. U so fundatore hè u conte Luigi Cibralio è di sustinienzii di a repubblica.

Malgradu à l'età di u museu, chì a storia di u principiu di u 17e seculu, San Marino constantemente scava è cerca di valori antichi chì revelanu tutti i dati di a cultura è a manera di vita di l'ancestori in i paesi di u locu di a ripubblica moderna.

L'Excavazioni sò cummattiu pocu fà recentemente è ci sò digià parechje persone interessante. Sottu à l'archi di u museu sò culligati i più diffarenti archiulogichi è stòrici, i cullezioni di pittura, sculture è ceramica. Prima di vedà questa magnificenza, ùn hè micca superflumariu per accede cun l'esezzioni prisentatu in u museu.

Esposi

Tutte l'articulu di u museu sò situati nantu à 4 stanzi cù numerosi pranzi, in quale l'esibiti sò agrupati tematicamenti.

U primu livellu di u museu

Eccu l 'archeologichi trovi, da a Storia di a Storia à l'oghje, truvata nantu à u territoriu di a Republica di San Marino. I residenti di a repubblica sò in teme di u so paese, per quessa chì sempre sò travagliani di creà una catena storica. Hè assai interessante chì abitava stu territoriu in tempi antichi, cumu si cambiò a cultura.

A più ricca in i trovi hè a pruvincia di Domagnano, antica hà abitata da i Rumani. Più di più è cume a legenda di u fundatore di San Marino hè cunfermata. In u Monti Titanu, in l'area di Tanaccia, elementi di a cascheta data di u V centu AD è truvatu è prisentatu in u museu. Unu di l'insegnamenti insegna si trovanu ghjochi, scuprerate in a fini di u XIX seculu, datata 5-6 seculu dC.

L'Edelmertzu api in San Marino assai ricordi di stissu: mura, torri è architettura.

U sicondu livellu di u museu

In u sicondu nivulu sò i cullezzione di opere d'arti, tematichi impresa di u mitu di a repubblica è in ogni modu da a storia. A manifestazione cumincià cù i pittura è l'oggetti truvati è adornatu u monasteru di San Claire.

U salottu principali di u sicondu livellu hè dedicatu à opere di pittura è arti, esempi di quali sò l'opari di Guercino, Cesare, Benedettu Gennari, Matteo Loves, Elisabetta Sirani. In i tribunale di stu livellu pò acquistà cun ceramica, strumenti musicali, insignia di i principii ordini di a Republica di San Marino. È una stanza separata hè riservata à i rigali à u museu statale in i tempi diffirenti. Ci sò preziosi metri da u principiu di u XIXu seculu, sculture da i seculu XV-XVI.

U terzu livellu di u museu

Eccu l'ogetti chì rapprisentanu l'arti di parechji scorni d'Europa, a cullizzioni di l'íkevuli bizantini hè una relice valente, mantinutu da u museu. In questu livellu sò interessanti articili di arcusgii di fabbricazioni famiglii taliani, francesi e neerlandese.

U quartu pianu di u museu

U so postu hè occupatu da una majesta cullizzioni d'artefatti egiziani, diversi figurini funerali fatti di bronzu, deities, amulettes. Vetri grechi supplementati cù elementi basi di chjipriottu, ceramica romana. Amphorae, glassware, una larga varie di coltivi, brocche è parechji ornamenti sò assai rappreżentati. Pudete vede a cullizzioni di muniti, muniti è medichi di San Marino.

In generale, u museu statale presenta più di 5000 exhibiti, datati 5-6 sèculi AD. è finu à questu ghjornu.

Cumu fà à u museu statale in San Marino?

San Marino ùn hè micca u so propiu aeroportu. Per quessa, a destinazione più piacevuli hè a cità vicinu di Rimini, chì si trova solu di una docena di chilometri da a repubblica. Allora pudete piglià l'autobus numero 72 è quì à una ora vene à u cori di San Marino. A tarifa d'autobus hè di circa 9 eurò. Ùn avete bisognu à piglià un bigliettu in l'uffiziale di u bigliettu, pudete cumprà nant'à u busu.