San Marino Attractions

Molti turisti prefettenu per passà a vacanze in u strangeru. Hè assai populari cun vitturiti sò a picca Ripùbiu di San Marino, circundatu di tutti i costi da l'Italia, a so attraversu ùn pò micca esse evitata per tuttu u ghjornu. Inoltre, grazia à un sistema speciale di tassazioni, San Marino hè cunnisciutu com'è u centru di shopping in Italia . U territoriu di l'istatu ripubblicanu hè spartutu nove novi regioni, ognuna di quale hà a so propiu fortezza, quellu chì hè a so capitale - a cità-casteddu di San Marino.

Invece ancu chì u San Marino ocuva un spaziu petite (circa 61 sq. Km.), I monumenti di l'architettura in u so territoriu sò maravigliate cù u so splendore. Hè ancu più surprisante hè u numaru di monumenti per unità di zona.

A voir à San Marino?

I turri di San Marino

In più di l'attraversu di cità in San Marino, pudete visità a fortezza, situata in u Monti Titano. A furtizza cumprenze trè torre:

A torre di Guaita hè l'edifiziu più anticu, chì era custruitu in u 6u seculu. Ùn hè fundatu è si trova nantu à una di e rocci vicinu à a cità. U so propiu uriginale era di realizà una funzione protettiva: hà serve com'è una torre talaia. In ogni modu, fù dopu sfruttatu cum'è una prisión.

Oghje, u museu d'artilleria è u museu Guardi sò situati quì.

A seconda torre - Chesta - hè situata à 755 metri sopra u nivellu di u mari. Durante u regnu di l'Imperu Rumanu, hà servitu cum'è un postu d'observazioni. E so pareti esterni sò stati construiti in u 1320. E finu à u XVI seculu cuntinuau a cumprirà a so funzione.

In u 1596, a riimprinzzione di a torre di a Cesta fu fattu.

In u 1956, a Torre hà abbandunatu u museu di Armi Antici, chì hà più di sette centesimi exhibi: armatura, halberds, rifle è rifle spugni di u tardu u XIX seculu.

A terza torre - Montale - hè stata custruita in u 14u seculu. Tuttavia, ùn hè micca pussibule insurisce ad intornu. I turisti ponu cunnosce a torre solu da l'esternu, mentri in i primi dui torres l'entrata hè tutartamenti liberu.

Museo della Tortura Della Tortura in San Marino

A cullizzioni di u museu cuntene più di un centu centu uttimi tortura, chì eranu usati ancu in u Medievu. A ogni strumentu ci hè attaccatu una carta cun una descrizzione tutta di u mekanismu di u so usu. Tutti i strumenti di a tortura sò in modu di travagliu è micca u primu fiat aspettu assai inocentu finu à avè lettu u manuale di struzzione di questa o questa strumenta di tortura. A maiò parte di l'exhibiti sò stati creati in u 15-17 sèculi.

Periòdicamente, u museu possede esibizioni tematichi dedicati à parechji paesi.

In ogni casu, in comparsu cù altri musei europei di tortura, l'atmosfera ùn hè micca cusì triguru.

U museu travaglia ogni ghjornu da 10h a 18h00, è l'aostu hà travagliatu finu à 12 ore. L'ingressu à u museu hè pagatu è custa da circa $ 10.

Basilica, Santo, San Marino

A basilica di Santo Pieve (Saint Marino) hè stata rializata in u 1838 da l'architettu Antonio Serra, chì hà deciditatu di decorà l'internu è l'internu di a chjesa in u stilu di u neoclassicismu. A prossima nave centrale sò i culonni Corintu, da a prima vista, sò solu soprave.

L'altare principali hè imbruttatu cù una statua di San Marino, chì fù creata da u scultore Tadolini. È sottu à l'altare hè guardatu a relazione di u Santu.

A ghjesgia di a Basìlica di San Marino hè cunsiderata a più bella edifiziu in u territoriu di a repubblica.

San Marino hè unu di i paisaghji europei più chjosi. Meno hè solu Monaco è u Vaticanu. Malgradu u fattu chì a repubblica hè tinta, i turisti di tutte e mondu venenu quì ogni annu per visità parechji musei, monumenti architettonii è parchi di cità.