Inhalazione di patate

U rimediu più effikaèvule per i friddi è e prime manifestazione di l'infezzione virali respiratorja aguda hè inalazione di patate. Cù l'aiutà, a tacca seca è disgustante diventerà più u più fondu, chì aiutanu à ridivà di a curruzzione. A cosa principal hè di rializà u prucessu correctament, perchè pò purtà à prestu benefiziu è dannu à a salute.

Inhalazione aiutanu i patate quandu tossu?

Se sapete cumu fà cumu inalatu cù patate quandu pudete tullirone, pudete assume chì u prublema hè risoltu. Dopu dopu à a prima volta, avete sentutu un sustegnu significativu - a tezza sarà assai più faciule, i musculi di a stampa ùn abbandunà micca di tezza, è chances sunnu chì u nasu devastatu si respira liberamente. Inhalazione di patate cun u fretu ùn aiutà nisun pitculu di e catene vasocitritivu. Questu modu traditu ùn hè aggittivu è assai utile. Sì dapoi u inalimentu di patati da e regule, avete da guadagnà à a maladizza rapidamente, è senza battelli inutile.

Inalazioni cù patate è soda - ricetta

U paru di patati calenti in u trattatu respiratori superiore è stimulanu l 'evacuazione di sputus. In ogni casu, u licenziu cuntene a maiò parte di i microfoschi patogeni, chì pò purtà à a diffusion di infezzjoni à i pulmoni. Per fà sta succeta, inalazione uttene l'addittivi antibatterichi - olii essenziali:

À u listessu tempu, u soda ordinante saldarà cù questa tastera. A ricetta per u inalimentu più effittivu cù patate:

  1. Pigliate 8-10 patate di u listessu tamantu, piacè.
  2. Furmà finu à manghjà, fassi l'acqua, purcini in pezzi kbar.
  3. Add 2 tablespoons di soda di cocerite è 4 zipuri di qualchì oliu essenziale, stitch.
  4. Cù una spugna, fate a panella, perchè ùn micca abbrucià, fate nantu à ella. Un altra barbu hè cume a testa, a parti suprema di u troncu è l'arghjintedda di u panu.
  5. Puderente nantu à e patate à una distanza da quale serè respirocciu cumandante, senza fridhe cù vaporizzazione. Pigliate a inalterà durante 5-15 minuti, secondu di a cundizione.

Ricurdativi, inalazione di patate hè urdinatu à una temperatura elevata di u corpu.