Cumu pudè a farfantarì u sciarratu di u licorice quandu una tacca adulta?

I preparazioni di sta pianta sò bè ​​cunnisciutu da i zitelli è di l'adulti. Hè specialmente efficace a so usu in i malati bronchopulmonali è u sciroppu di licorice hè stata prescia da a testa nuttata o nera.

Licorice - una pianta specie

I pruprietà benefizièvuli di sta pianta eranu digià cunnisciutu in tempi antichi, comu pruverti da i trattati di i medichi di l'Eggitu anticu, l'India, i curati di u Tibet. Hè citatitu in i cullezioni medichi di Hippocrates è Avicenna. Un furmulariu distintu di licorice hè u so gustu dolce, perchè l'antichi l'anu chjamatu glisse di Scythia, questu, ravita dolce, raffia gialla è licurizia. A dolcezza hè presente per via di u cuntenutu di u saccharose, è a pruduzzioni curatori sò rinfuzzati da u complexe unicu di l'olii essenziale, pectini, flavonoidi è salti minerali disposti in a pianta, è a vitamina C chì facenu com'è antioxidante è un cumpurtamentu multivitamini. In ogni casu, anche u prufittu prufittu per seculi, a licorice hà e so contraindicazioni. A so riceve hè categuricu micca ricanusciuta per i persone chì sò di diabeti è cù intoleranza indivìzia.

Diversi preparati disposti cu l'usu di l'arraddu amarolu sò largamente usati per u trattamentu di varii malatie, ma u zucchinu di a radicaria di u licorice di a testa hè particularmente prominente.

Chì ghjè bisellu di licorice?

Questa droga hè pensata per i prucessi terapèuti di u trattamentu di e malatie respiratori agutu accumpagnatu da a tezza, frà elli:

Hè cunnisciutu chì hè seccu è umanu, cusì avete bisognu di scuperta da quale ùn hè struvà l'arriche di l'arriche di licorice. Hè stabilitu chì i travaglii di u trattamentu hè ugualmente bonu per seccu è cù una testa nuda. Comu regula, in a stampa iniziale di a malatia, ci hè una tette secca. In questu casu, se ùn hè micca trattatu o trattatu improperly, appena cresce crescenu, In questu casu, hè a ricivutazione di una droga chì attivamente influenza u cursu di a malatia si mostra. L'aranciu di licorice cù a testa nuttata, dovutu a l'elementu di glicicirricia chì entra in a radica di a pianta, rinfurzeghja a funzione secretore di i vini respiratori superiore, chì, à turnà, prumove a diluzione di sputus . A amministrazione di a droga proventa un effettu sustinibule, chì guida à l'expectoration d'u sputum. In questu casu, u sciroppu ancu esercitu di una funzione cicatrizzione di ferita, stopping the microorganisms, spessu formate cù una tezza seca severa.

Cumu fà u xarru di u licorice cù a tezza?

Ci hè un certu ordine di piglià a droga, chì assicura l'effettu efficafanu nantu à u corpu è l'excrezione di a curruzzione.

Hè ricompatente per piglià u zucchero di licorice à trè o quattru volte per ghjornu. In questu casu, hè necessariu per aduprà da manghjà, lavatu cun assai acqua.

A accolta di a dosa per i zitelli è l'adulti hè diffirenti.

  1. In u primu casu, una medicina dolce hè datu à i zitelli à l'età di unu à sei anni, a mità di una cucaraina.
  2. I figlioli di sei à dòdeci anni sò anu aghjustatu à una cullapela.
  3. Cumu fà u zuccheri di licorice quandu tossu un adultu hè determinatu da numerosi testi: questa dosia pò esse una colazione per receta. In questu dosage, l'droga hè permessa micca solu per l'adulti, ma dinò per i zitelli da l'età di 12 anni.

Inoltre, ci pò esse specificità di admission è timing of course treatment, determinate per età, salutare generale, a prisenza di e malatie cronica è u cursu di a malatia.