Semi di biancu

Ricertamenti, più è più attente di i fanni di nutrimentu sanu è di a medicina naturala attrae i bianchi di lino, chì sò una materia prima priziosa. E, anche siamone di u lignu marronu, chì hè largamente cultivatu in e nostre latitudine, sò più accessibuli, hè u lino biancu chì hà u più valoru nutrizionale, qualità megliu gustatu è più numerosi pruprietà utili. Cuntene ciò chì i benefizii di i bianchi sò pezzi bianchi.

Composizione è pruprietà utili di e pezzi bianchi di lino

A cumpusizioni di e sementi di u linu biancu sò simili à i graneddi di linu marronu è cuntenenu ancu u settore chì seguitanu di chimichi:

Ma a so differente principale di marrone hè a prisenza in a cumpusizioni di i lignani - componi polifenole, in strutturi similari a l'hormone sessu femminile è a splutazioni di i so proprietà. In fatti, sti sustanzi sunnu fitoestrogeni. Per quessa, i graneddi di u linu biancu sò assai utili di tutti e donne, è sopratuttu per quelli chì avianu prublemi cù u fondu hormone.

Grazie à i lignani, i pezzi di u linu biancu anu un effettu benefizièvule nantu à a prublema di a pelle, favurizendu u rejuvimentu , aumentendu u tonu è elasticità, in quantu à a cundizzioni di i capelli è unghji. Cù a mancanza di l'hormone femminile, issi susturbi sustitùtini micca in u corpu, è in l'excuranza a so attività hè diretta à impedisce l'interazione di l'hormone cù i tessuti di u corpu, impediscendu cusì u sviluppu di certu patologii.

Ogni pruduzzione utili di i semitiche bianchi sò:

L'applicazione di semitiche bianchi

A rata di cunsumu di u zùccheru biancu hè 25 grammi per ghjornu (circa un pocu). I metu principali di a accultura interna sò:

  1. A ricivete una vanda acquistata da mette una culloca di semen per un vetru di pezzu in fretu durante 30 minuti, cù i graneddi.
  2. Una culloca di u lattice di linu di u fille hè spressu in un vetru di acqua è aghjunghjenu à u listinu ready-made.
  3. Aggiungi in a massa per foglie (2 tablespoons per 1 kg di farina).

Contraindicazioni à a recepzione di semen di lino: